جهانبخش: فردا تلاش می‌کنم تا آقای گل لیگ هلند شوم

جهانبخش: فردا تلاش می‌کنم تا آقای گل لیگ هلند شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک ایرانی آلکمار پیش از دیدار با زوواله در آخرین هفته از لیگ هلند گفت: در دیدار فردا تلاش می کنم تا گلزنی کنم و عنوان آقای گلی راکسب کنم.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آلکمار هلند یک هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ برتر هلند ۲۰۱۷-۲۰۱۸ با زدن ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. جهانبخش فردا در دیداری حساس و آخرین بازی از این فصل مقابل زوواله قرار می گیرد تا آقای گلی خود را تثبیت کند.

البته هروینگ لازانو بازیکن آیندهوون و بجرون جانس بازیکن دن هاخ با زدن ۱۷ گل تنها یک گل با او فاصله دارند و جهانبخش کار سختی را برای کسب این عنوان دارد.

در این راستا جهانبخش امروز در مصاحبه با روزنامه تلگراف هلند عنوان کرد: ممکن است من فردا به عنوان آقای گل لیگ هلند شناخته شوم و در ایران نیز مردم این موضوع را دنبال می کنند. روزنامه نگاران و مردم این موضوع را پیگیری می کنند. این اتفاقی است که پیش از این برایم نیفتاده است. ۵ سال در هلند بازی کردم و هر فصل تلاش کردم تا عملکرد بهتری داشته باشم.

وی افزود: فصل گذشته درلیگ هلند برای آلکمار ۱۰ گل زدم و در این فصل تلاش کردم این عدد را افزایش دهم. این یک موفقیت است وقتی شما به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار دارید یعنی می خواهید آقای گل شوید. برای کسب این عنوان تلاش می کنم در نتیجه برای ماندن در صدر جدول گلزنان باید در دیدار فردا مقابل زوواله گلزنی کنم.

ستاره ملی پوش ایران ادامه داد: در هفته پایانی برای باشگاه چیزی برای محک وجود ندراد و این باعث می شود تا نتایج خوبی گرفته شود. ولی مهمترین چیز این است که آلکمار پیروز شود.


2051