پیش بازی اتلتیکومادرید - آرسنال

پیش بازی اتلتیکومادرید - آرسنال

َبه گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمئونه در دیدار رفت با وجود 10 نفره شدن در ابتدای بازی و همچنین اخراج سرمربی، توانستند امیریتس را با تساوی 1-1 ترک کنند. اتلتیکو که پیش از این دو قهرمانی لیگ اروپا در کارنامه خود به ثبت رسانده و به دنبال این است که با کسب سومین قهرمانی، پس از سویا و در کنار اینتر، یووه و لیورپول، در جمع پرافتخارترین تیم‌های این رقابت ها باشد. به علاوه شاگردان سیمئونه در این فصل از کسب جام ناکام مانده اند و سعی دارند تنها جام باقی مانده را از آن خود کنند. اتلتیکو در لیگ اسپانیا در رده دوم قرار دارد و عملکرد خوبی داشته است.

در آن سو، آرسنال آخرین دیدارهای خود با ونگر را سپری می‌کند. سرمربی فرانسوی تا به حال موفق به کسب جام اروپایی نشده و در روزهای پایانی حضورش در آرسنال، رویای بزرگی را دنبال می‌کند. انتظار می‌رود بازیکنان آرسنال به خاطر جدایی ونگر، روحیه ای مضاعف داشته و در دیدار امروز برای سرمربی خود بجنگند. آنها با وجود 10 نفره شدن حریف، از پس اتلتیکو در امیریتس برنیامدند و امروز مطمئنا کار دشواری پیش رویشان خواهد بود.

 سیمه ورسالیکو که در دیدار رفت اخراج شد، در دیدار امروز غایب خواهد بود و فیلیپه لوئیس و خوانفران نیز نمی‌توانند اتلتی را همراهی کنند. در آن سو، محمد الننی و سانتی کازورلا به علت مصدومیت نمی‌توانند در فهرست تیمشان قرار بگیرند و اوبامیانگ که در نیم فصل اول در دورتموند بود، اجازه به میدان رفتن با پیراهن آرسنال را ندارد.

ترکیب احتمالی: