ونگر: این داستان عاشقانه باید پایانی خوش داشته باشد

ونگر: این داستان عاشقانه باید پایانی خوش داشته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر امیدوار است تیمش به فینال لیگ اروپا راه یابد.

به گزارش وبسایت نود، دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ اروپا، حکم مرگ و زندگی را برای تیم ونگر دارد. آرسنال در صورت برد در این مسابقه هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد ولی در صورت شکست، آخرین مسابقه اروپایی ونگر روی نیمکت آرسنال پایانی تلخ برای وی خواهد داشت، سرمربی فرانسوی توپچی ها که در پایان فصل بعد از 22 سال آرسنال را ترک می کند، درباره جدال برگشت با اتلتیکو چنین گفته است:

می خواهم کارم را با خاطره ای خوب به پایان ببرم. در عین حال معتقدم یک مرد باید در شغلی که حضور دارد تا لحظه آخر با تعهد و انرژی کمال و تمام فعالیت کند. دوست دارم در شرایطی آرسنال را ترک کنم که مطمئن باشم تا روز اخر تمرکزم روی تیم بوده است. بعد از جدایی از آرسنال، تصمیم می گیرم کجا بروم ولی در درجه اول، باید این داستان عاشقانه را با پایانی خوش به اتمام برسانم.

می دانیم که باید گل بزنیم و می دانیم که باید چطور بازی کنیم. در عین حال باید خوشبین باشیم. تنها چیزی که نمی دانیم شیوه بازی اتلتیکو است، نمی دانیم محتاط بازی می کنند و روی ضدحملات برنامه ریزی می کنند یا بالعکس. درست است که اتلتیکو بازی های متعددی در خانه گل نخورده ولی این رکوردها باید روزی شکسته شوند و تلاش ما هم همین خواهد بود. در بازی رفت موقعیت های بیشتر و بهتری خلق کردیم و باید آن را تکرار کنیم.

1878