پیش بازی رم - لیورپول

پیش بازی رم - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در مرحله رفت در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفته بودند که لیورپول موفق شد با برتری 5-2 به پیروزی برسد. شاگردان کلوپ که بهترین خط حمله رقابت ها را به خود اختصاص داده اند، در ورزشگاه خود توانستند 5-0 از رم پیش بیفتند. پس از این برتری بود که کلوپ تصمیم گرفت به محمد صلاح استراحت دهد و او را بیرون کشید و پس از تعویض ستاره مصری، لیورپول از جریان بازی خارج شد و رم توانست 2 گل را جبران کند که این موضوع ، حساسیت بازی برگشت را بسیار بالا برده است.

رمی ها در دیدار مرحله قبل خود نیز توانسته بودند شکست با اختلاف 3 گل را مقابل بارسا جبران کنند و هواداران جیالوروسی از آنها انتظار دارند که مثل بازی با بارسا، در این دیدار نیز تیمشان به دنبال جبران سه گل و صعود به فینال چمپیونزلیگ باشد. با این حال، لیورپول که با ذهنیت آمادگی رم برای برگرداندن نتیجه در میدان ظاهر خواهد شد، مطمئنا برنامه‌هایی برای کنترل بازی و حفظ نتیجه خواهد داشت.

در 6 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول و 3 پیروزی برای رم به دست آمده است.کارسدروپ و گرگوری دفرل برای رم در این دیدار غایب خواهند بود و لیورپول از همراهی جوئل ماتیپ، امره جان، الکس اوکسلید چمبرلین و جوئل گومز به علت مصدومیت محروم است و حضور آدام لالانا، آرنولد، جردن هندرسون و سادیو مانه در این دیدار هنوز مشخص نیست. با این حال بعید است که سادیو مانه به این بازی نرسد و پزشکان از آمادگی او برای این دیدار خبر داده اند.

ترکیب احتمالی: