رضاوند: امیدوارم تجربه تلخ نفت تکرار نشود

رضاوند: امیدوارم تجربه تلخ نفت تکرار نشود

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند در خصوص پیروزی در دیدار پایانی نارنجی پوشان برابر پیکان گفت: این بازی نه تنها برای ما بلکه برای مسئولین دو تیم هم مهم بود، خوشحالم که دربی خودروسازان را ما پیروز شدیم و به آنچه که مدیران توقع داشتند دست پیدا کردیم.


او در پاسخ به سوالی که اگر استقلال نتواند در جام‌حذفی پیروز شود آنها از موقعیت کسب سهمیه دور خواهند شد گفت: اولا آنکه استقلال برای کسب این جام تمام تلاشش را خواهد کرد و به احتمال بسیار آنها در این رقابت موفق خواهند بود. اگر هم این اتفاق رخ ندهد که بعید است ما ناراحت نخواهیم بود چون شاید قسمت این باشد و نمی‌شود با تقدیر جنگید.


وی در مورد شرایط مالی سایپا در فصل هفدهم هم خاطرنشان کرد: هنوز مبلغی از قراردادهای ما پرداخت نشده است البته مسئولین باشگاه تا آخرین روز لیگ تمام تلاششان را کردند که پول‌ها تمام و کمال پرداخت گردد که متاسفانه نشد و کار به بعد موکول شد. امیدوارم به زودی واریزی‌ها انجام شود و تجربه تلخ نفت برایم تکرار نشود. من مبالغ زیادی از نفت طلبکارم که پرداخت نشده است و نمی‌دانم چه باید کرد.


رضاوند در خصوص ماندن یا رفتنش از سایپا هم گفت: تازه لیگ تمام شده است و مدتی را استراحت خواهم کرد و بعد از آن درباره آینده تصمیم‌گیری خواهم کرد. اگر شرایط در سایپا مساعد باشد در این تیم خواهم ماند اما اگر اوضاع مالی مناسب نباشد و بحران‌های فصل گذشته مجددا تکرار شود بعید می‌دانم که بمانم.