کلوپ یک دوره موفق را با لیورپول رقم می زند

کلوپ یک دوره موفق را با لیورپول رقم می زند

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ که سومین فصل حضورش در لیورپول را سپری می کند، این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسانده و در لیگ برتر نیز بار دیگر در جمع 4 تیم بالای جدول جای دارند.

هیتسفلد معتقد است که دستاورد کلوپ در لیورپول قابل توجه است و اعتقاد دارد که این مربی آلمانی با تیمی که در آنفیلد ساخته، می تواند یک عصر جدید را رقم بزند.

او به خبرنگاران گفت:" یورگن کلوپ فوق العاده کار کرده است. لیورپول در لیگ قهرمانان فراتر از حد انتظار ظاهر شد. او با شور و اشتیاقش، تیم را به دنبال خود کشید. حذف کردن منچسترسیتی کمی عجیب بود.

آنها خارج از خانه هم قوی هستند زیرا می توانند با سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، هر تیمی را شکست بدهند. کلوپ سرانجام در لیورپول تاثیرش را گذاشت. من مطمئنم که او با لیورپول، یک دوره موفق را در اروپا رقم خواهد زد. او این را با جام هایی که با دورتموند برد، ثابت کرد."

کلوپ با دورتموند، دوبار فاتح بوندس لیگا شد و هیتسفلد معتقد است که او روزی هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت.

" من فکر می کنم او این توانایی را دارد که سرمربی بایرن شود و خواهد شد. من همچنین معتقدم که او سرانجام سرمربی تیم ملی آلمان می شود. او هنوز جوان است و برای هر دو پست، گزینه ایده آلی است. او یک انگیزه دهنده است و تاثیر زیادی در فرهنگ فوتبال آلمان داشت. شاید اول مربی بایرن شود و بعد تیم ملی آلمان؛ بعد از سپری کردن 3 یا 4 سال دیگر در لیورپول."