باخت آلکمار و ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

باخت آلکمار و ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل لیگ اردیویسه هلند تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا مقابل آژاکس رده دومی قرار گرفت.

یاران جهانبخش که در صورت پیروزی می‌توانستند به دو امتیازی آژاکس برسند، در این دیدار خارج از خانه با نتیجه پُر گل ۳ بر صفر شکست خوردند تا ۶۸ امتیازی بمانند و از سوی دیگر یک هفته به پایان فصل مشخص شود که جایگاه سوم جدول آنها در دیدار بعد نیز تغییر نخواهد کرد.

آلکمار که در صورت صعود به رتبه دوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌گرفت، با این باخت سوم جدول لیگ اردیویسه ماند تا به‌عنوان یکی از نماینده‌های هلند در مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا حضور پیدا کند.

علیرضا جهانبخش در بازی امروز مقابل آژاکس حضور کامل در زمین داشت ولی نتوانست مثل هفته‌های قبل گلزنی کند یا پاس گل دهد ولی حکیم زیچ، ستاره مراکشی آژاکس با یک پاس گل برابر آلکمار تعداد پاس گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۴ رساند تا فاصله خود را با علیرضا جهانبخش که در رده دوم پاسورها قرار دارد، به دو پاس گل افزایش دهد.

در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ اردیویسه هلند جهانبخش همچنان با ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان است و هکتور لوزانو از آیندهوون و بیورن جانسون از دن هاگ با ۱۷ گل در تعقیب او هستند.