حرفهای جنجالی مسلمان درباره حضور در پرسپولیس

حرفهای جنجالی مسلمان درباره حضور در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان پس از پایان دیدار برابر سپیدرود و بالا بردن جام قهرمانی توسط سرخ پوشان گفت: به ما می گویند که پیراهن جوما را برای خودمان برداریم البته هر پیراهن برای ما 4 میلیون تومان آب می خورد چون یک کم این کنارش طلا کار شده، آن طرفش رویه کوبی طلاست. 


او درباره شرایط پرسپولیس گفت: گفتند هر کس بماند جریمه اش را می بخشند که جریمه من و فرشاد و بچه هایی که اعتصاب کردیم یک چیزی حول و حوش 200 تا 170- 180 میلیون می شود. مطمئن از تمام حرف هایی که من الان زدم همه ناراحت خواهند شد، به من کسی تا حالا حرفی از ماندن نزده است و مطمئنا اگر بخواهند بمانیم از خدایمان است. 


مسلمان ادامه داد: باشگاه منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا یکسری بازیکن را از لیستش خارج کند و بس. من پیشنهاد دارم اما اولویتم ماندن در پرسپولیس است. 15 بازی برای پرسپولیس بازی نکردم اما منتی هم سر این تیم نگذاشتم. مطمئنا رزومه ای داشتم که پیشنهادی به دستم رسیده است. 


او درباره پیشنهادات خود گفت: وقتی قراردادم تمام شده است آمدن این پیشنهادات منطقی است دیگر. باز هم می گویم اولویتم پرسپولیس است اما باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی با ما مبنی بر تمدید قرارداد نداشته است. حتی ما به آنها گفتیم برای تمدید پیش قدم هستیم اما آنها منتظرند تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود که آن هم 20 روز دیگر است. یعنی بعد از بازی الجزیره که تا آن موقع به تمرینات باید برویم. 


مسلمان ادامه داد: باشگاه اگر من را نمی خواهد الان باید به من بگوید، شاید الان پیشنهاد داشته باشم، شاید 20 روز دیگر من را نخواهند و یا آنکه آنها من را با رقم 50 میلیون بخواهند و آن موقع من را هم با 10 میلیون نخواهند. باید تکلیف ما را مشخص کنند و بگویند که ما را می خواهند یا نه. ما را با مردم طرف نکنند و نگویند این ها به خاطر پول در تیم نماندند یا نخواستیم بمانیم.


او درباره بستن تیم فصل آینده گفت: کار سختی نیست؛ محسن ربیع خواه و رادوشویچ قراردادهایشان را بستند؛ من، فرشاد، کمال، وحید امیری، صادق محرمی و محمد انصاری 6 بازیکنی هستیم که هنوز هیچ صحبتی با ما نداشتند. ما خواسته زیادی نداشتیم مخصوصا من. 


مسلمان درباره دریافتی این فصل گفت: ما این فصل بین 40 تا 65 درصد دریافتی داشتیم. البته 30درصد آپشن ما مانده که هنوز پرداخت نشده است که با رفتنمان فکر نمی کنم 10درصد هم دست ما را بگیرد.