نفت‌تهران قسمت آخر داستان لیگ برتری قلعه‌نویی با ذوب؟

نفت‌تهران قسمت آخر داستان لیگ برتری قلعه‌نویی با ذوب؟

به گزارش "ورزش سه"، مسیر پیشرفت قلعه نویی در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و این سرمربی با تجربه به رده دوم لیگ هفدهم رسید تا نسبت به فصل گذشته یک رده پیشرفت داشته باشد. ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را در میان تیم های لیگ برتری داشت و با قلعه نویی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز صعود کرد تا به این ترتیب کارنامه قلعه نویی در این تیم به بهترین شکل تکمیل شده باشد.


نتایج خوب قلعه نویی با ذوب آهن و خاطرات شیرین او در سپاهان باعث شده تا این سرمربی با تجربه، گزینه اول سپاهانی ها باشد. هر چند مدیران سپاهان و قلعه نویی هنوز این موضوع را تایید نکردند اما تشویق هواداران سپاهان در جریان دیدار با استقلال نشان می دهد که آنها نیز در ادامه شایعات، به دنبال حضور قلعه نویی در این باشگاه هستند.


قلعه نویی در دیدار با نفت تهران برای اخرین بازی لیگ برتری خود با ذوب آهن در فصل جاری روی نیمکت این تیم نشست و تنها دو مسابقه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا تا پایان قرارداد خود پیش رو دارد و سپس تکلیف آینده او در این تیم مشخص می‌شود. اگر قلعه نویی به دنبال ترک ذوب آهن باشد، این دیدار می تواند آخرین حضور لیگ برتری او با ذوب آهن باشد و این سرمربی با تجربه با نایب قهرمانی لیگ برتر، کارنامه خوبی را برای خود رقم زده است.


نفت تهران می تواند آخرین قسمت داستان لیگ برتری قلعه نویی و ذوب آهن باشد، اگر امیر پایان فصل مقصد خود را به سمت زردهای اصفهان تغییر دهد و در جمع سبزپوشان نباشد؛ اتفاق و تصمیمی که البته برای قلعه نویی فعلا اولویت نیست و او به دنبل ماجراجویی با ذوب اهن در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با استقلال است.