پوچتینو: قرار نیست تاتنهام را ترک کنم

پوچتینو: قرار نیست تاتنهام را ترک کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - پوچتینو به شایعات پیرامون جدایی اش واکنش نشان داده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از شکست هفته گذشته در نیمه نهایی جام حذفی و صحبت های پوچتینو در کنفرانس خبری، شایعات زیادی پیرامون آینده او شد. او در کنفرانس خبری خود چنین گفته بود:

ما در حال ساختن تیمی خوب با ذهنیت پیروزی هستیم ولی هنوز کارهای مان کافی نبوده و به زمان نیاز داریم، تاتنهام باید به همین روند رو به رشد ادامه دهد، ساختن روحیه و ذهنیت پیروزی در یکی دو سال ممکن نیست، تاتنهام به زمان بیشتری نیاز دارد، با من یا بدون من با هر مربی دیگری.

پس از این صحبت ها، شایعه خروج این سرمربی آرژانتینی از اسپرز و حضور وی در تیم های بزرگ مطرح شد ولی او روز جمعه در کنفرانس خبری خود این موضوع را تکذیب کرد:

صحبتم، پیامی برای شخص خاصی نبود. فقط توضیح دادم که ما به این پروژه باور داریم و این پروژه، پروژه ای قوی است. فکر می کنم باشگاه باید در همین مسیر و با همین روند به پیشرفتش ادامه دهد. من کار می کنم، در حال کار در تاتنهام هستم گویی تا آخر عمر اینجا خواهم بود. تنها می خواستم اعلام کنم که این باشگاه برای موفقیت به زمان نیاز دارد. بعد از سه چهار سال حالا توان رقابت با یونایتد، سیتی، چلسی و ... را داریم اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

1878