توضیح مدیر تراکتور درباره وضعیت ساغلام

توضیح مدیر تراکتور درباره وضعیت ساغلام

عباس الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جلسه اش با ارطغرول ساغلام و صحبت‌هایی که پیرامون نیمکت تراکتورسازی شنیده می‌شود، عنوان کرد:‌ ما دیروز با ساغلام جلسه خوبی داشتیم. درباره مسائل مختلف حرف زدیم. برنامه‌هایمان را هم به او گفتیم. این مربی ترکیه‌ای نیز حرف‌هایش را زد. حالا قرار است او درباره مطالبات و موضوعات مربوط به آینده به ما جواب بدهد.


وی ادامه داد: ساغلام سرمربی تیم ما است و قرار است مقابل فولاد هم روی نیمکت بنشیند. ما نیز برای او احترام قائلیم. از همین جا اعلام می‌کنم با هیچ گزینه دیگری نیز مذاکره‌ای برای سرمربیگری تیم انجام ندادیم و فقط به دنبال آرامش تیم هستیم.


سرپرست باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: ما صادقانه با هواداران حرف می‌زنیم. هواداران تراکتورسازی لایق بهترین‌ها هستند. ما فعلا تمرکزمان روی مسائل مالی باشگاه و سر و سامان دادن به برخی امور هستیم. هیچ مساله دیگری هم وجود ندارد. اول باید اسناد مالی باشگاه شفاف سازی شود و بعد درباره موضوعات دیگر می‌توانیم حرف بزنیم.


الیاسی افزود: درباره ساغلام هم تاکید می‌کنم که او سرمربی ما است و با این مربی قرارداد داریم. او قرار است به ما نقطه نظرات خود را در جلسه بعدی ارائه کند تا بتوانیم به یک تصمیم خوب برسیم که به سود تراکتورسازی باشد.