بهترین سایپا با علی دایی شکل می گیرد؛ برترین عملکرد نارنجی پوشان پس از 11 سال

بهترین سایپا با علی دایی شکل می گیرد؛ برترین عملکرد نارنجی پوشان پس از 11 سال

وبسایت رسمی برنامه نود - نارنجی پوشان سایپا پس از یازده سال بار دیگر عملکرد بسیار موفقی به نمایش گذاشته و بهترین نتایج سال های اخیر را در فصل جاری کسب کردند.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال سایپا که تنها یک بار در ششمین دوره رقابت های لیگ برتر و با هدایت علی دایی به عنوان بازیکن – مربی به عنوان قهرمانی دست یافت، در این فصل و بار دیگر با هدایت این مربی موفق شد بهترین نتایج را کسب کند. سایپا هم اکنون 51 امتیازی است و در صورت شکست در بازی آخر، باز هم بهترین عملکردش در یازده سال اخیر را به نمایش گذاشته است. این سومین فصلی است که نارنجی پوشان تهران حداقل 50 امتیاز در لیگ برتر کسب می کنند؛ در پنجمین دوره لیگ برتر این تیم با هدایت بیژن ذوالفقارنسب در پایان فصل 52 امتیازی شد، در ششمین دوره هم با 56 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد. اما پس از ششمین دوره تا فصل جاری، در هیچ دوره ای حتی فصل های 34 هفته ای هم نتوانسته بود به مرز 51 امتیاز برسد تا اینکه بار دیگر علی دایی در سایپا به عنوان مربی انتخاب شد و حالا بدون در نظر گرفتن امتیازات بازی پایانی، بهترین نتایج یازده سال اخیر را کسب کرده و چه بسا در کورس نایب قهرمانی، از ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران پیشی گرفته و این عنوان را از آن خود کند.

همچنین، سایپا که هم اکنون در پایان هفته بیست و نهم 38 گل زده به ثبت رسانده، بهترین خط عملکردش در خط حمله را پس از لیگ یازدهم به ثبت رسانده است.



2081