برشی تاکتیکی از جدال بزرگ سری A/ جادوی پرس

برشی تاکتیکی از جدال بزرگ سری A/ جادوی پرس

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس در بازی بزرگ یکشنبه سری A تنها نتیجه را به ناپولی واگذار نکرد بلکه در عرصه فنی و نکات آماری هم به مراتب ضعیف‌تر از رقیبش نشان داد.

 به گزارش سایت نود، در واقع پرس خوب بازیکنان ناپولی، رمز پیروزی تیم جنوبی بود؛ آنچه باعث شد یووه روی به بازی هوایی بیاورد که البته در این زمینه هم توفیقی به دست نیاورد. پرس از بالای ناپلی‌ها، قدرت یوونتوس در پاسکاری را هم خراب کرد؛ به حدی که  از 460 پاسی که بازیکنان یوونتوس به یکدیگر دادند، 87 پاس به بازیکنان خودی نرسید که بدترین آمار یووه در این زمینه در فصل جاری سری A محسوب می‌شود. 

دقت ناپولی 

 درصد پاس صحیح بازیکنان ناپولی بالای 91 درصد بود و  بیش از 70 درصد پاس‌های بازیکنان میهمان در نیمه زمین یوونتوس رد و بدل شد. در چنین شرایطی اصلا عجیب نبود که ایگواین در خط حمله یووه تنها 19 بار توپ را لمس کند و بوفون در دروازه با 57 لمس توپ بیش از همه یوونتوسی‌ها در جریان بازی باشد. ناپولی با تدابیر موثر مربی خوش فکرش تعداد بازی‌های بدون شکست متوالی خودش در زمین رقبایش در سری A را به 30 بازی رساند. آن‌ها آخرین بار 18 ماه پیش در زمین یوونتوس شکست خوردند.