ناکامی دوباره جهانبش و آلکمار در قهرمانی

ناکامی دوباره جهانبش و آلکمار در قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار فینال جام حذفی هلند تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در سمت چپ خط حمله در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم دی‌کویپ روتردام مقابل فاینورد قرار گرفت.

یاران جهانبخش که در چهار تقابل اخیرشان مقابل فاینورد شکست خورده بودند، امشب هم نتوانستند برابر این تیم کاری از پیش ببرند و با گل‌هایی که از نیوکلای یورگنسن، رابین فن‌پرسی و تورنسترا در دقایق ۲۸، ۵۷ و ۳+۹۰ دریافت کردند، با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شدند تا از رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی هلند باز بمانند.

آلکمار فصل گذشته نیز تا دیدار پایانی جام حذفی هلند پیش رفت ولی در فینال که علیرضا جهانبخش هم در آن حضور داشت، مغلوب فورتونا سیتارد شد که امشب هم برای دومین سال متوالی این اتفاق برای آنها رخ داد.

علیرضا جهانبخش که در پنج بازی گذشته آلکمار ۶ گل زده و ۴ پاس گل داده بود، امشب در حالی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بازی او را از نزدیک تماشا می‌کرد، موفق نشد به روند موفقیت‌هایش ادامه دهد و در حضور کامل خود در زمین نتوانست گلزنی کند.

جهانبخش در دقیقه ۴۲ دیدار امشب برابر فاینورد قصد داشت با ضربه آکروباتیک آلکمار را به گل برساند که پای او به صورت فن‌پرسی برخورد کرد و موجب تنش بین بازیکنان دو تیم شد و در نهایت درگیری‌ها با اخطاری که مهاجم ایرانی آلکمار گرفت، پایان پیدا کرد.