مورینیو: دوم شدن در لیگ مهمتر از قهرمانی در جام حذفی است!

مورینیو: دوم شدن در لیگ مهمتر از قهرمانی در جام حذفی است!

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره اهمیت کسب جایگاه دوم در لیگ صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد که در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، شنبه شب موفق شد در ومبلی 2-1 تاتنهام را شکست دهد تا راهی فینال جام حذفی شود و شانس کسب جام را داشته باشد، با وجود این توفیق، مورینیو اصرار دارد که کسب رده دوم لیگ نشان دهنده فصلی موفق برای تیمش خواهد بود و نه لزوماً قهرمانی در یک جام. مورینیو چنین می گوید:

اگر بتوانیم به جایگاه دوم برسیم، و فصل را پشت سر سیتی تخسیرناپذیر به پایان برسانیم، فصلی خوب داشته ایم. با کسب دو برد و یک مساوی دیگر در لیگ برتر می توانیم دوم شدن مان را قطعی کنیم، به امتیاز 81 میرسیم، از مرز 80 امتیاز می گذریم و نسبت به فصل قبل جایگاه بهتری کسب می کنیم. این بهتر بودن به معنای این است که بیشتر گل زده ایم، بیشتر پیروز شده ایم، گل های کمتری خورده ایم و نسبت به فصل قبل مقابل تیم های بزرگ بهتر نتیجه گرفته ایم. اینگونه می توانیم با روحیه ای خوب به فینال پای بگذاریم. فینال، فینال است و ما هم برای برد می جنگیم ولی فکر نمی کنم یک مسابقه بتواند معیار مناسبی برای خوب یا بد بودن یک تیم، مربی یا بازیکنی باشد.

بازیکنان شایسته برد بودند، وقتی در مقابل تیم خوبی مثل اسپرز، به برد میرسید، این موضوع بیشتر هم اهمیت پیدا می کند. نکته جالب این بود هر دو تیم در ابتدای مسابقه جنگنده و قوی ظاهر شدند، ما دقایقی کنترل بازی را در میانه زمین از دست دادیم و حریف به گل هم رسید. اما بعد واکنش خوبی نشان دادیم، فوتبال خوبی بازی کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم با کنترل، آرامش، سازماندهی و اعتماد به نفسی خوب، عمل کردیم.

1878