جدال منچستریونایتد با لیورپول، میلان و رئال مادرید در تور تابستانی

جدال منچستریونایتد با لیورپول، میلان و رئال مادرید در تور تابستانی

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه تور تابستانی منچستریونایتد مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، برنامه بای های منچستریونایتد برای تور پیش فصل 2018 مشخص و اعلام شد. یونایتد همچون فصل گذشته بار دیگر تور پیش فصل خود را در آمریکا برپا خواهد کرد. ضمن این که از سال ۲۰۱۰ تاکنون، این برای پنجمین بار است که یونایتد آمریکا را به عنوان مقصد تابستانی خود انتخاب می کند.

تور تابستانی یونایتد از ۱۹ جولای آغاز می شود، آن ها در اولین مسابقه دوستانه خود در آمریکا، در ورزشگاه فونیکس به مصاف تیم کلاب آمریکا مکزیک می روند.  سپس روز ۲۲ جولای، یونایتد در دومین دیدار دوستانه خود در سانتاکلارا به مصاف سن خوزه ارثکویک می رود.

بعد از انجام این دو بازی دوستانه، شیاطین سرخ سه بازی دوستانه را در چارچوب جام اینترنشنال چمپیونز کاپ 2018 برگزار خواهند کرد. این برای پنجمین فصل متوالی است که یونایتد در این تورنمنت دوستانه حاضر خواهد بود.

سوم مرداد یونایتد در لس انجلس آمریکا به مصاف میلان می رود. سپس ششم مرداد در بیگ هاوس آن آربور به مصاف لیورپول خواهد رفت و در نهایت بار دیگر در این تورنمنت مقابل رئال مادرید صف آرایی می کند. این مسابقه روز نهم مرداد ماه 97، در میامی و در ورزشگاه هارد راک برگزار خواهد شد.

زمان مسابقات به وقت محلی است.

Thursday 19 July: v Club America, Phoenix University Stadium (Arizona), KO 7pm (local time)
Sunday 22 July: v San Jose Earthquakes, Levi's Stadium (Santa Clara), KO 2pm (local time)
Wednesday 25 July: v AC Milan, Rose Bowl (Los Angeles), KO 8.05pm (local time)
Saturday 28 July: v Liverpool, Big House (Michigan), KO 5.05pm (local time)
Tuesday 31 July: v Real Madrid, Hard Rock Stadium (Miami), KO 8.05pm (local time)


1878