نبرد چلسی و منچستریونایتد بر سر جذب مدافع پاریسن ژرمن

نبرد چلسی و منچستریونایتد بر سر جذب مدافع پاریسن ژرمن

وبسایت رسمی برنامه نود - اسپرز آخرین باشگاهی است که به این مدافع فرانسوی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از اسکای اسپورتس، سران تیم پاریسی به لاوین کورزاوا، مدافع ۲۵ ساله خود اطلاع داده اند می‌تواند در تابستان به ترک باشگاه فکر کند. پاریسن ژرمن به دلیل قانون بازی جوانمردانه مالی به بازگشت سرمایه به باشگاه نیاز دارد و مجبور است در تابستان چند بازیکن خود را به فروش برساند. کورزاوا خود به رفتن به لیگ برتر علاقه مند است.

کورزاوا در ابتدای سال جاری میلادی مورد توجه چلسی قرار گرفت و به نظر می‌رسد آبی های لندن در تابستان دوباره برای به خدمت گیری وی تلاش کنند. منچستر یونایتد نیز بعد از دیدن بازی های مدافع سابق موناکو در این فصل مباحثاتی در این باره داشته است.

تاتنهام در تابستان منتظر رسیدن پیشنهاداتی برای دنی رز، مدافع چپ خود است و در صورتی که ارقام پیشنهادی مورد توجه اسپرز قرار گیرد، مدافع ۲۷ ساله به فروش خواهد رسید‌. یونایتد و چلسی در زمره تحسین کنندگان کورزاوا قرار دارند و مورینیو افزودن گزینه با تجربه ای چون کورزاوا را به گزینه ای جوان نظیر کیران تیرنی از سلتیک ترجیح می‌دهد. مورینیو البته نیم نگاهی به آلکس ساندرو، مدافع یوونتوس هم داشته اما تگ قیمت ۶۵ میلیون پوندی، شاید ساندرو رو از اولویت نقل و انتقالاتی خارج کند. اسپرز برای سمت چپ خط دفاعی خود چند بازیکن را زیر نظر گرفته است. بازیکنانی نظیر تیرنی و رایان برتراند از ساوتهمپتون. البته آن ها می‌توانند به لوک شاو از یونایتد هم بیندیشند که از دو گزینه قبلی گران تر است.

کورزاوا در سال ۲۰۱۵ با ۲۱ میلیون پوند از موناکو به پی اس جی پیوست و در این فصل ۲۸ بار برای این تیم به میدان رفته است. برای رسیدن به تراز مالی مورد نظر در بازی جوانمردانه مالی، پاریسن ژرمن ناچار به فروش چند بازیکن خود در تابستان است و نام تیاگو موتا، آنخل دی‌ماریا و خاویر پاستوره در این راستا به گوش می‌رسد. بعد از خرید سرژ اوریه و لوکاس مورا در این فصل، به نظر تاتنهام رابطه خوبی با پی اس جی ایجاد کرده است.