جدال برای صدرنشینی در آزادی(اختصاصی از فوتبالی)

جدال برای صدرنشینی در آزادی(اختصاصی از فوتبالی)

پرسپولیس تا ساعتی دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر خواهد بود. دو تیم در شرایطی پا به میدان میگذارند که صعودشان را از پیش مسجل کرده اند اما بی شک پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم خواهد بود و صدر نشین این گروه را مشخص خواهد کرد.
برانکو که این روزها تیمش با قهرمانی در لیگ برتر برای دومین سال پیاپی از روحیه بالایی برخوردار است در کنفرانس پیش از بازی گفت: ما به عنوان بهترین تیم ایران و آسیا باید در این بازی قدرتمان را نشان دهیم تا همگان بدانند چه کیفیت بالایی داریم اما در سوی دیگر مربی با تجربه و پرتغالی السد گفت: این برای السد افتخار بزرگیست که در ایران مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. اوسوالدو فریرا افزود: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و هر دو تیم می خواهند در رتبه نخست قرار بگیرند.
پرسپولیس برای اینکه در مرحله بعد با حریف عربستانی روبرو نشود باید در این بازی پیروز از زمین خارج شود در غیر این صورت راهی عمان خواهد شد تا از یک بازی حساس خانگی محروم شود.
قضاوت این دیدار بر عهده داورانی از سریلانکا می باشد 
ترکیب پرسپولیس :
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور