احتمال نقل مکان منچستریونایتد از الدترافورد به ورزشگاهی دیگر

احتمال نقل مکان منچستریونایتد از الدترافورد به ورزشگاهی دیگر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد قصد دارد ظرفیت ورزشگاه الدترافورد را افزایش دهد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در راستای بهبود شرایط ورزشگاه خود، علاوه بر تصمیمات اخیر در راستای ارائه تسهیلات برای جوانان جهت حضور آن ها در ورزشگاه و بهبود جو الدترافورد، مدت ها است که قصد دارد ظرفیت ورزشگاه را هم افزایش دهد.

ظرفیت کنونی ورزشگاه الدترافورد حدود 75 هزار نفر است که قرار است در راستای برنامه توسعه الدترافورد، به 88 هزار نفر برسد. اما ریچارد آرنولد یکی از اعضای بالادستی باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه اخیرش با یکی از منابع محلی شهر منچستر عنوان کرده است که شرایط برای افزایش ظرفیت ورزشگاه با مشکلاتی روبرو است.

یونایتد قصد دارد ظرفیت جایگاه سربابی چارلتون را افزایش دهد ولی برای انجام این کار، مشکلاتی از لحاظ عمرانی وجود دارد که ممکن است منچستریونایتد را برای مدتی از حضور در الدترافورد محروم کند. در چنین شرایطی یونایتد باید مدتی در ورزشگاهی غیر از الدترافورد بازی کند که پیدا کردن ورزشگاهی متناسب با ایدئال های یونایتد خیلی آسان نیست.

تاتنهام در شرایط مشابه، فصل جاری از ورزشگاه ومبلی استفاده کرد. ومبلی می تواند یک گزینه باشد ولی از آنجایی که این ورزشگاه در لندن قرار دارد و فاصله نسبتاً زیادی بین منچستر و لندن است، خود به خود یک گزینه منتفی است.

1878