هاینکس: تفاوتی نمی‌کند در نیمه نهایی با چه تیمی روبرو شویم

هاینکس: تفاوتی نمی‌کند در نیمه نهایی با چه تیمی روبرو شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - هاینکس معتقد است رقیب آسانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان وجود ندارد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ با تساوی بدون گل در خانه مقابل سویا موفق شد به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد و حالا باید منتظر قرعه کشی دور نیمه نهایی باشد تا بین رئال مادرید، رم و لیورپول یک تیم را در مقابل خود ببیند. اما هاینکس معتقد است هیچ ترجیح خاصی برای قرعه کشی لیگ قهرمانان ندارد:

هیچ تفاوتی برایمان ندارد. ببینید برای بارسلونا چه رقم خورد، بازی های سخت و فشرده ای خواهد بود. دیدید که در منچستر و رم چه اتفاقاتی رقم خورد. نمی توان هیچ تیمی را در نیمه نهایی دست کم گرفت. البته که ما جاه طلب هستیم و به دنبال صعود به فینالیم. در نتیجه خودمان را برای بازی های سخت و چالش های پیش رو آماده می کنیم. همیشه در لیگ قهرمانان شگفتی هایی وجود دارد، فکر می کنم شانس خوبی داریم. بازیکنانم رویاهای بزرگی در سر دارند.

سویا بازی خوبی انجام داد، با وجود شکست 2-1 در خانه در بازی رفت نشان دادند که به خودشان باور دارند. خوشحالم که گل نخوردیم چرا که این خواسته ام از تیم بود. در چنین بازی هایی باید دروازه تان را بسته نگاه دارید. این تساوی بدون گل امشب برای صعود کافی بود. سویا هم لحظات خوبی در بازی خلق کرد، اما بعضی مواقع برای صعود لازم است تنها کلین شیت کنید، من هم همین را از تیمم خواستم و این کار برای صعودمان کافی بود.

1878