ریخت و پاش‌های گواردیولا در منچسترسیتی ادامه دارد؛ تلاش برای خرید سه بازیکن بزرگ دیگر

ریخت و پاش‌های گواردیولا در منچسترسیتی ادامه دارد؛ تلاش برای خرید سه بازیکن بزرگ دیگر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی قصد دارد بازیکنان جدیدی را در تابستان جذب کند.

به گزارش وبسایت نود، خریدهای پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در طی دو سال می تواند به 600 میلیون پوند برسد. تلگراف در گزارش اخیر خود مدعی شده است سرمربی اسپانیایی سیتی بعد از ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و شرایط کنونی لیگ جزیره تصمیم دارد تا بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند و سران باشگاه هم از سرمربی خود حمایت می کنند.

پپ تاکنون حدود 450 میلیون پوند در منچسترسیتی هزینه کرده و خریدهای جدید می تواند این مبلغ را در طی فقط دو سال به 600 میلیون پوند برساند. گفته می شود اولویت سیتی خرید یک هافبک دفاعی، یک مهاجم منعطف و سریع، و شاید یک مدافع وسط.

یولین وایگل، ژان میشل سری، فرد بازیکن شاختار و جورجینیو هافبک ناپولی گزینه های اصلی پپ برای هافبک دفاعی هستند که خرید هر یک می تواند حداقل 40 میلیون پوند هزینه بردارد. در عین حال منچسترسیتی برای تقویت قوای هجومی خود به بازیکنی نظیر توماس لمار می اندیشد، قیمت این ستاره فرانسوی حدود 90 میلیون پوند برآورد می شود، البته پپ گواردیولا چشم به هازارد هم دارد ولی خرید او به نظر غیرممکن است. سیتی در ژانویه هم برای خرید محرز تلاش کرد که ناکام ماند.

تصمیم برای خرید مدافع میانی جدید هم بستگی به شرایط کمپانی دارد، قرار است گواردیولا در تابستان پیش رو درباره کاپیتان تیمش که مشکلات مصدومیت همیشه همراهش بوده، تصمیم نهایی را بگیرد. احتمال دارد سیتی برای جذب توبی آلدروایرلد اقدام کند.

1878