بایرن مونیخ ۰-۰ سویا؛ صعود باواریایی به مرحله نیمه نهایی

بایرن مونیخ ۰-۰ سویا؛ صعود باواریایی به مرحله نیمه نهایی

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ توانست با وجود تساوی ۰-۰ به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بایرن مونیخ و سویا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. دیدار رفت با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

در نیمه اول سویا بیشتر مالک توپ و میدان بود، اما در خلق موقعیت آنچنان موفق نبود. در آن سو بایرن مونیخ حملات زهردار تری سمت دروازه سویا طراحی کرد، اما هیچ کدام نتیجه بخش نبود. در اواخر نیمه اول بایرن مونیخ کاملا هجومی کار را آغاز کرد اما بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از گلزنی شد تا نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهد بازی جذاب و بسیار سرعتی بودیم. بایرن مونیخ همانند نیمه اول سعی در رسیدن به گل اول را داشت و سویا نیز چشم به ضد حملات دوخته بود. در دقیقه پنجاه و نه ضربه سر خواکین کوریا به تیر دروازه اولرایش برخورد کرد تا شاگردان هاینکس کمی احساس خطر کنند. در سی دقیقه پایانی نیز باواریایی ها سعی در اداره بازی داشتند و به سویا اجازه ایجاد موقعیت ندادند تا در نهایت این دیدار با تساوی ۰-۰ به پایان برسد و بایرن به لطف پیروزی ۲-۱ در دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

۴۴۱۶b