اولتیماتوم ۱۰ روزه یوونتوس به امره جان

اولتیماتوم ۱۰ روزه یوونتوس به امره جان

وبسایت رسمی برنامه نود - شرایط مبهم جان در لیورپول، اصلی ترین خواهان او را نیز سرخورده کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از توتواسپورت، قرارداد هافبک آلمانی در پایان فصل با قرمزهای آنفیلد به پایان می‌رسد و باشگاه های زیادی به دنبال جذب این هافبک ۲۴ ساله هستند. از یوونتوس به عنوان جدی ترین مشتری جان یاد شده است.

جان ماه گذشته تاکید کرد که تمرکز وی تنها روی فصل جاری است و پس از آن ایجنت وی نیز‌ گفت که وضعیت او تنها بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات مشخص می‌شود و همین موارد، آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

حالا توتواسپورت ادعا کرده که زمان برای جان به سرعت در حال گذر است چرا که یوونتوس به این هافبک سابق لورکوزن ۱۰ روز فرصت داده وضعیت خود را معلوم کند. در میان علاقه بایرن مونیخ و رئال مادرید، بپه ماروتا مدیر اجرایی یووه از جان خواسته در ۱۰ روز آینده اعلام کند که به سری آ می‌رود یا خیر.

ایتالیایی ها قصد دارند بعد از گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا، جان را به سومین بازیکن پردرآمد خود تبدیل کنند. اما تعلل جان در تصمیم‌ گیری یووه را سرخورده کرده و آن ها با وجود مصدومیت جان، خواهان پاسخی مشخص درباره آینده هستند‌.

به نظر می‌رسد فصل جان با مصدومیت کمر به پایان رسیده و حتی آمادگی او برای حضور در جام جهانی با علامت سوال مواجه شده است. دو ماه بیشتر به جام جهانی باقی نمانده و تجربه نشان داده مصدومیت از این ناحیه، زمان زیادی برای درمان می‌برد. جان یکی از بازیکنان ثابت یواخیم لو بود و شانس زیادی برای حضور در روسیه داشته و دارد.