پیش بازی رئال مادرید - یوونتوس (اختصاصی از فوتبالی )

پیش بازی رئال مادرید - یوونتوس (اختصاصی از فوتبالی )

امشب آخرین شب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و پس ازبازی‌های امشب چهره چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد. در حساس‌ترین بازی رئال‌مادرید در حالی در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس است که 3 گل کهکشانی‌ها در بازی رفت کار را برای تورینی‌ها بسیار سخت کرده است چرا که شاگردان زیدان از مارس 2015 در هیچ‌یک از بازی های لیگ قهرمانان در خانه شکست نخورده اند.
آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: امیدوارم بتوانیم نتیجه دور رفت را جبران کنیم  و در ادامه تصریح کرد در برابر تیمی بازی داریم که از بهترین‌های جهان است، رئال تیم بزرگی است اما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم. باید بجنگیم، نباید قبل از بازی دست به پیش بینی زد، فقط امیدوارم این بار شانس با ما یار باشد.
از 5 بازی آخر 2تیم، 2بازی به سود رئال مادرید، 1بازی به سود یوونتوس و 2‌بازی هم مساوی شده است.
در سوی دیگر میدان زیدان بسیار امیدوارانه به این بازی می نگرد اما پس از حذف ناباورانه بارسا در شب گذشته با احتیاط بیشتری شاگردان خود را راهی میدان خواهد کرد تا مبادا سرنوشت رقیب سنتی شان گریبان آنها را نیز بگیرد.زیدان در این دیدار راموس را به دلیل دو کارته بودن در اختیار ندارد همچنین ناچو و خسوس نیز به دلیل مصدومیت دیگر غایبان رئال در این دیدار هستند. برای بانوی پیر نیز دیبالا و بنتانکور محروم هستند، همچنین برنادسکی و بارزالی به دلیل مصدومیت این دیداربسیار حساس  را از دست خواهند داد.
قضاوت این دیدار به عهده داور سرشناس انگلیسی مایکل اولیور است.