دلیل زد و خورد بازیکنان شهرداری تبریز چه بود؟

دلیل زد و خورد بازیکنان شهرداری تبریز چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته درگیری جراح کار و علی محمدی دو بازیکن شهرداری تبریز در مقابل فجرسپاسی شیراز که در پایان نیمه اول بازی رخ داد، سبب شد تا داور مسابقه تصمیم به اخراج یکی از طرفین درگیری بگیرد و در ادامه سیروس دین محمدی نیز به دلیل اعتراض به تصمیم کوپال ناظمی از روی نیمکت اخراج شد.


دیدار دو تیم شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز در پایان با نتیجه 3 بر 1 خاتمه یافت، اما این درگیری سبب شد تا مدیران باشگاه تصمیم به کنار گذاشتن این دو بازیکن تا انتهای فصل بگیرند و 20 درصد از مبلغ قرارداد این بازیکنان نیز کسر شد.

علی محمدی بازیکن تیم شهرداری تبریز در گفتگو "ورزش سه" در خصوص دلیل درگیری ایجاد شده، میان او و هم تیمی خود توضیح داد: « ما دقایق ابتدایی گل زدیم ولی بعد 2 گل خوردیم، که شرایط روحی ما را به هم ریخت. علی جراح کار (مدافع آخر شهرداری تبریز) هم سرما خورده بود و اصلا شرایط بازی نداشت ولی مربی گفت حتما باید بازی کنی. در طول بازی چند تا دریبل خورد و من فقط به او گفت چرا دوندگی نداری؟! سن او از من بیشتر است و تجربه بالاتری هم دارد. اما پس از اینکه به او این حرف ها را زدم، ضربانش بالا رفت و توی گوش من زد؛ اما داور همان صحنه ای را دید که من با او درگیر شدم و من را اخراج کرد. البته سرمربی هم در دقیقه 66 تصمیم گرفت که جراح کار را هم بیرون بکشد.


وی با عنوان اینکه از هم تیمی خود عذرخواهی کرده است، ادامه داد: « بعد از بازی رفتم رختکن و از او عذرخواهی کردم؛ به هر حال بزرگتر من است. گفت ضربانم بالا رفت و نتوانستم خودم را کنترل کنم. ماجرا خیلی ساده بود ولی زیاد به آن دامن زده شد.


بازیکن تیم شهرداری تبریز در مورد اخراج تا پایان فصل و اینکه 20 درصد از مبلغ قراردادش جریمه شده است، افزود: وقتی باشگاه می خواهد کسی را جریمه کند، باید بازیکن هم حضور داشته باشد. با این وضعیت نمی دانم چه شده و شوکه شده ام. به سرپرست زنگ زدم ولی جوابی نگرفتم. قرارداد بازیکنان ما میانگین زیاد نیست و به طور میانگین 70 میلیون است. اگر 20 درصد از این هم کم شود که دیگر چیزی نمی ماند. پیش از بازی قول های زیادی به ما داده شد ولی هیچ کدام عملی نشدند و مشکلاتی که بچه ها دارند، یکی از دلایل درگیری دیروز بود، چون واقعا در زمین تمرکز ندارند و کوچکترین اتفاقی اعصاب بازیکنان را به هم می ریزد.»