پیش بازی منچسترسیتی - لیورپول (اختصاصی از فوتبالی)

پیش بازی منچسترسیتی - لیورپول (اختصاصی از فوتبالی)

امشب در حالی شاهد دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا هستیم که نتایج بازیهای دور رفت تا حدود زیادی چهره تیم‌های صعود کرده به دور بعد را مشخص کرده است و فقط یک بازی بی نقص همراه با کمی چاشنی شانس می تواند تمام معادلات این مرحله را برهم بزند. باید منتظر ماند و دید منچسترسیتی این شرایط را خواهد داشت و این شب رویایی را به طرفدارانشان هدیه می دهد؟
گواردیولا پس از شکست سنگین 3 بر 0 در خانه لیورپول سعی کرد روحیه تیم خود را حفظ کند و تأکید کرد هنوز هیچ چیز مشخص نیست، پس لیگ قهرمانان برای ما تمام نشده.
اوضاع سیتیزن ها در لیگ برتر هم چنگی به دل نزد و آنها دربی منچستر را واگذار کردند حال باید دید سیتی پس از شکست در دربی منچستر در ابتدای هفته هنوز هم میتواند به صلابت ابتدای فصل خود برسد یا نه؟ در سوی دیگر میدان یورگن کلوپ با تمجید از ستارگان جوان تیمش گفت: هیچ تیمی حضورش در مرحله بعد قطعی نیست و باید بازی هوشمندانه ای انجام دهیم. با توجه به مصدومیت محمد صلاح احتمال دارد که او را در اختیار نداشته باشیم اما مطمئنا تدابیر ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته ایم.
 بازی آخر 2 تیم کفه ترازو به سمت قرمزهای آنفیلد سنگینی میکند آنها 4 برد یک تساوی و فقط یک باخت مقابل منچستر سیتی داشته اند.