داربی برگشت مادرید هم برنده نداشت

داربی برگشت مادرید هم برنده نداشت

ورزش > فوتبال جهان - رئال مادرید و اتلتیکومادرید در داربی برگشت لالیگا نیز به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در هفته سی و یکم لالیگا داربی مادرید را در سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و کریستیانو رونالدو به نخستین فرصت دست یافت اما یان اوبلاک توانست در فاصله نزدیک ضربه آرام مهاجم پرتغالی را دریافت کند. شماره هفت مادرید دقایقی بعد یک شوت سرکش به سمت دروازه اتلتیکو زد که باز هم دروازه بان اسلوونیایی اجازه گلزنی به او نداد و توپ به کرنر رفت. سفیدپوشان به علت تعدد حملات بارها صاحب ضربه کرنر شدند اما توپ هایشان از خط عبور نکرد.

از طرفی اتلتیکو نتوانست موقعیت های خطرناکی روی دروازه میزبان ایجاد کند و تنها ضربه دیگو کاستا در چارچوب بود. نخستین کارت زرد بازی به تونی کروس داده شد اما ویتولو و توماس نیز جریمه شدند. در دقایق پایانی سفیدپوشان تیم حریف را تحت فشار قرار دادند و مارسلو با یک شوت زیبا دروازه روخی بلانکو را لرزاند. در ادامه توپ به دنی کارواخال رسید که اوبلاک ضربه اش را راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در دقایق نخست نیمه دوم بازی تقریبا برابر بود تا اینکه رونالدو توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. او سانتر گرت بیل را با یک ضربه زیبا به گل تبدیل کرد. پس از این گل اتلتیکو به دنبال گل مساوی بود که در دقیقه ۵۷ این اتفاق افتاد. آنتوان گریزمان توانست دروازه مادرید را باز کند. لحظاتی بعد کوکه یک شوت محکم را در محوطه جریمه به سمت دروازه میزبان زد که واکنش خوب کیلور ناواس مانع از به ثمر رسیدن گل دوم روخی بلانکو شد.

تعویض رونالدو در دقیقه ۶۳ اتفاق عجیب بازی بود. کریم بنزما به جای ستاره پرتغالی وارد زمین شد. پیش از این تعویض ویتولو از بازی خارج شد و آنخل کورئا به میدان رفت. در دقیقه ۶۹ سائول نیگس با پاس خوب گریزمان صاحب فرصت شد اما او ضربه اش را به بیرون زد. کاستا نیز تعویض شد و گابی به زمین رفت. برای مادرید نیز ایسکو به جای متیو کواچیچ به میدان رفت. میزبان نیز در این نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشت و اتلتیکو از طریق ضد حمله می خواست به همشهری اش ضربه بزند. در دقیقه ۷۶ ضربه سر بیل با اختلاف به بیرون رفت. شاگردان زین الدین زیدان در این دقایق تیم برتر میدان بودند. آخرین تعویض اتلتیکو نیز انجام شد و توماس به بیرون رفت. کوین گامیرو جایگزینش شد. در دقایق پایانی لوکاس واسکس به علت فریب داور با کارت زرد جریمه شد. در لحظات پایانی داور یک خطا در پشت محوطه جریمه به نفع میزبان اعلام کرد که اوبلاک به زیبایی توپ را دفع و به کرنر فرستاد. کرنر نیز توسط ایسکو زده شد و ضربه سر سرخیو راموس به بیرون رفت.


256 43