تیم های فانوس به دست، و تعارف به یکدیگر برای سقوط به دسته اول

تیم های فانوس به دست، و تعارف به یکدیگر برای سقوط به دسته اول

وبسایت رسمی برنامه نود - شکست سیاه جامگان در هفته بیست و هفتم باعث شد تا تکلیف اولین تیم سقوط کننده به دسته پائین تر مشخص شود.

به گزارش وب سایت نود، برای آنکه قرعه سقوط دومین تیم به لیگ دسته اول هم مشخص شود، باید تا هفته پایانی رقابت های لیگ منتظر ماند. با توجه به نتایج هفته 27، اکنون از تیم رده دهم جدول به بعد، همگی خطر سقوط را، با درصد احتمال متفاوت، احساس می کنند. پیروزی هر یک از تیم های حاضر در رده دهم تا رده ماقبل آخر می توانست بهترین فرصت برای فرار از سقوط باشد اما در این هفته هیچ یک از این تیمها موفق به کسب پیروزی نشدند تا برای سقوط به دسته اول به یکدیگر تعارف کنند. تیم های سیاه جامگان، نفت تهران، استقلال خوزستان، سپیدرود و پدیده مشهد در این هفته مقابل حریفان خود شکست خوردند، و سپاهان و تراکتورسازی هم که به مصاف یکدیگر رفته بودند، با نتیجه مساوی به کار خود پایان دادند.

اتفاقی که در هفته 27 رخ داد، به جز دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم که در مصاف با یکدیگر به تساوی بدون گل دست یافتند، سایر تیم های نیمه بالای جدول (اول تا نهم) به پیروزی رسیدند؛ از سوی دیگر، تیم های نیمه دوم که خطر سقوط را همچنان احساس می کنند، حاصلی جز شکست در هفته بیست و هفتم به دست نیاوردند.


2081