ژاوی تهدید بالقوه فریرا در قطر (عکس)

ژاوی تهدید بالقوه فریرا در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد قطر در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ ستارگان قطر 46 امتیازی و در فاصله 11 امتیازی الدحیل قرار گرفته و با توجه به اینکه تنها سه بازی تا پایان این رقابت ها باقی مانده، می توان گفت شانسی برای قهرمانی این تیم وجود ندارد.


این مربی که سابقه کار در تیم هایی نظیر پورتو و مالاگا را نیز در کارنامه دارد، از سال 2015 کار خود را در السد آغاز کرده است ولی هنوز موفق به کسب قهرمانی برای این تیم در مسابقات لیگ ستارگان قطر نشده و به همین دلیل در رسانه های قطری گمانه زنی های زیادی پیرامون پایان کار او وجود دارد.


با این حال این مربی پرتغالی، خود را از این گمانه زنی ها مبرا می کند و با تکذیب اخباری که مربوط به اخراج او است، گفته که خطری او را تهدید نمی کند و او در سال آینده نیز هدایت سفیدپوشان قطری را برعهده خواهد داشت.


در این میان اتمام قرارداد ژاوی یکی از نگرانی های مدیران باشگاه قطری است؛ مدیران این باشگاه متمول در تلاشند تا ستاره اسپانیایی خود را با توجه به حضور  در مرحله حذفی و احتمال حضور در مرحله یک چهارم نهایی که سال آینده برگزار می شود، متقاعد به تمدید قرارداد حداقل برای نیم فصل دیگر بکنند تا در قهرمانی احتمالی آسیا همچنان از تجربیات این بازیکن ارزشمند استفاده کنند.


البته این تنها خواسته مدیران السد نیست و آنها تمایل دارند، حتی در صورت عدم موفقیت در گرفتن رضایت ژاوی، با این بازیکن قرارداد 2 ساله ای امضاء کنند تا در پایان عمر حرفه ای این بازیکن، او را همچنان در ترکیب کادر فنی خود حفظ کنند و با مهیا شدن شرایط، او را به عنوان سرمربی تیم جایگزین فریرا کنند.


در حال حاضر دیدار السد برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، از بیشترین اولویت برای مدیران باشگاه قطری برخوردار است و آنها پس از انجام موفقیت آمیز این ماموریت، تصمیمات خود را اجرایی خواهند کرد.