دی بروین: برای انتخاب بهترین بازیکن فصل به صلاح رای دادم

دی بروین: برای انتخاب بهترین بازیکن فصل به صلاح رای دادم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره منچسترسیتی نمی‌توانست به هم‌تیمی هایش رای دهد، اما او در اقدامی‌عجیب به جدی ترین رقیب خود رای داده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از گل، کوین دی‌بروین فاش کرد که رای خود را برای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به محمد صلاح داده است. ستارگان منچسترسیتی و لیورپول هر دو فصلی درخشان را پشت سر گذاشته اند. دی‌بروین در قهرمانی احتمالی سیتی نقشی چشمگیر داشته است و صلاح نیز در اولین فصل خود در لیورپول شانس مسلم آقای گلی است. سیتی در صورت پیروزی مقابل یونایتد در دیدار روز شنبه دو تیم، قهرمان زودهنگام لیگ برتر لقب خواهد گرفت و با توجه به این اتفاق، بسیاری دی‌بروین را شانس اول کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر قلمداد می‌کنند. با این حال صلاح که در ۳۰ بازی لیگ برتری ۲۸ گل به ثمر رسانده است، رای بازیکن بلژیکی را به خود اختصاص داده است.

بازیکنان در جریان این رای گیری نمی‌توانند به هم‌تیمی هایشان رای دهند. اما اقدام دی‌بروین برای رای دادن به جدی ترین رقیب خود غافلگیر کننده بوده است. دی‌بروین و صلاح چهارشنبه شب و در جریان تقابل لیورپول و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل هم قرار خواهند گرفت‌. این دو پیش از این دو بار دیگر نیز در این فصل مقابل هم ایستاده اند. سیتی در اتحاد ۵-۰ لیورپول را تحقیر کرد و بازی دو تیم در آنفیلد با برتری ۴-۳ لیورپول همراه بود؛ دیداری که تنها شکست سیتی در لیگ برتر را رقم زد.

رای دی‌بروین برای بهترین بازیکن جوان فصل نیز به داوینسون سانچز اختصاص یافت. مدافعی که در تابستان با ۴۲ میلیون پوند از آژاکس به تاتنهام پیوست و در هفته های اخیر توبی آلدرویرلد را نیمکت نشین کرده است. کوین دی‌بروین با زدن ۷ گل و ارسال ۱۵ پاس گل در ۳۱ بازی، فصلی درخشان را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است.