متفاوت‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا 2018

متفاوت‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا 2018

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک بازی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان باقی مانده است در میان 8 صدرنشین گروه های مختلف تنها یک تیم توانسته در هر پنج دیدار قبلی به برتری برسد و همه 15 امتیاز حاصل از این بازی ها را از آن خود کند و آن هم تیم متمول و قدرتمند الدحیل قطر است.


شاگردان جمال بلماضی که با ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش، از ابتدای فصل جاری لیگ ستارگان قطر اعلام موجودیت کردند علاوه بر صدرنشینی در لیگ قطر، در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانستند برابر همه حریفان مرحله گروهی به پیروزی برسند و اولین تیم پانزده امتیازی لقب بگیرند. الدحیل در این دوره از رقابت ها در گروه دوم به همراه تیم های ذوب آهن ایران، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند قرار داشت.


تیم های صدرنشین در دیگر گروه ها به این ترتیب است: گروه اول، الاهلی عربستان با 11 امتیاز، گروه سوم، السد قطر 12 امتیاز، گروه چهارم، استقلال ایران با 9 امتیاز، گروه پنجم، جونبوک موتورز کره جنوبی(با یک بازی کمتر) 9 امتیاز، گروه ششم، شانگهای چین(با یک بازی کمتر) 10 امتیاز، گروه هفتم، گوانگژوی چین با 9 امتیاز و گروه هشتم، کاشیما انتلرز ژاپن با 9 امتیاز.