بواتنگ: برای بازی در رئال مادرید، به اندازه کافی تلاش نکردم

بواتنگ: برای بازی در رئال مادرید، به اندازه کافی تلاش نکردم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق میلان می‌گوید اگر بیشتر کار می‌کرد، می‌توانست در رئال بازی کند.

به گزارش وب سایت نود، کوین پرینس بواتنگ هافبک آینتراخت فرانکفورت اذعان دارد برای بازی در رئال مادرید به اندازه کافی سختکوش نبوده است.

این بازیکن سابق شالکه و هرتا برلین معتقد است پتانسیل آن را داشت تا برای پرافتخار ترین باشگاه اسپانیا بازی کند اما فرصت های خود را از دست داد. قبل از بازگشت به بوندسلیگا و بازی برای فرانکفورت در تابستان ۲۰۱۷، بواتنگ یک فصل در لاس پالماس بازی کرد تا طعم بازی در لالیگا را چشیده باشد.

هافبک ۳۱ ساله نسبت به دوران فوتبال خود احساس رضایت دارد. در طول بیش از ۱۳ سال فوتبال حرفه ای، بواتنگ تجربه بازی در ۴ لیگ معتبر اروپا از جمله لیگ برتر و سری آ را در کارنامه دارد. بواتنگ در این باره به بیلد گفت:

نمی‌خواهم گستاخ یا متکبر به نظر برسم، اما فکر می‌کنم پتانسیل بازی برای رئال مادرید را داشتم. هرچند به اندازه این پتانسیل تلاش نکردم. با این حال، در نقطه ای قرار گرفته ام که می‌توانم از دوران فوتبالی خود احساس آرامش و رضایت داشته باشم.

هافبک سابق تیم ملی غنا تا به این جای فصل در ۲۷ بازی بوندسلیگایی فرانکفورت را همراهی کرده و ۶ گل به ثمر رسانده است. آینتراخت تا پایان هفته بیست و هشتم، در جایگاه ششم بوندسلیگا قرار گرفته است.