گواردیولا: مثلث خط حمله لیورپول توقف ناپذیر است

گواردیولا: مثلث خط حمله لیورپول توقف ناپذیر است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا در چمپیونزلیگ، دیدار حساسی مقابل لیورپول پیش رو خواهند داشت. این در حالیست که خط حمله لیورپول متشکل از صلاح، سانه و فیرمینو، عملکردی استثنایی در این فصل داشته و توانسته گل‌های بسیاری به ثمر برساند. پیش از این نیز در تقابل دو تیم در لیگ برتر، لیورپول موفق شد با نتیجه 4-3 به پیروزی برسد که هر سه ضلع مثلث لیورپول موفق به گلزنی شدند. حال پپ تمجید ویژه ای از این خط حمله به عمل آورد.

او گفت:" ما باید برنامه ویژه ای برای مهار صلاح داشته باشیم. ولی نه فقط صلاح، بلکه مانه و فیرمینو نیز خطرناک هستند. در حقیقت خط حمله لیورپول توقف ناپذیر است. آنها فوق العاده اند. نحوه بازی لیورپول نیز برای ما بسیار ویژه است و این را می‌دانیم. آنها خیلی سریع هستند و بازیکنان قدرتمندی در این تیم توپ می‌زنند. در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نباید انتظار قرعه آسانی داشت.

ما مقابل خودمان بازی می‌کنیم و باید بتوانیم به اهدافمان برسیم. اگر بتوانیم به هدفمان برسیم، در نیمه نهایی خواهیم بود، اگر نتوانیم باید به لیورپول تبریک گفت و سعی می‌کنیم فصل بعد با قدرت بیشتری ظاهر شویم و برای رسیدن به اهدافی که در این فصل در آنها ناکام بوده ایم تلاش کنیم."