برانکو: می‌دانستم با شکست مقابل استقلال خوزستان چه جوی منتظر ماست

برانکو: می‌دانستم با شکست مقابل استقلال خوزستان چه جوی منتظر ماست

به روز رسانی می‌شود

برانکو: می‌دانستم با شکست مقابل استقلال خوزستان چه جوی منتظر ماست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم با شکست مقابل استقلال چه جو و شرایطی منتظر ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در نشست خبری ابتدا روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: قرار بود طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در این نشست حاضر شود که نشد. در آینده جلسه‌ای تشکیل می شود تا از خبرنگاران حوزه پرسپولی تقدیر شود.

سپس برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: قبل از هر چیز دو مطلب را باید بگویم، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم و امروز روز شماست که باید در این روز استراحت کنید که در این روز هم کار می‌کنید و روز جهانی اهدای خون هم باید پاس بدارم و بازیکنان هم متاسفانه در این برهه نمی‌توانند خون بدهند و باید تمرین کنند و امروز را تبریک می‌گویم و اهدای خون یکی از انسانی‌ترین کارهاست که می‌توان انجام داد و یک انسان را نجات داد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که مقابل استقلال خوزستان باختیم و می‌دانستیم چه حریف و چه شرایط جوی منتظر ماست و متاسفانه نتوانستیم نتیجه مثبتی بگیریم و  دلیل باخت را در رختکن مطرح می‌کنیم و واقعیت این است که حریف ما فقط یک موقعیت گلزنی داشتند و در این دو بازی اخیر حریفان ما فقط یک شانس گلزنی داشتند ولی 4 گل خوردیم و باید کار کار کنیم تا بهتر شویم.

ادامه دارد...