لیگ جزیره؛ پیروزی منچستریونایتد با دو گل مقابل سوانزی

لیگ جزیره؛ پیروزی منچستریونایتد با دو گل مقابل سوانزی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد مقابل سوانزی با نتیجه 2-0 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین مسابقه منچستریونایتد با دو گل سوانزی را شکست داد.

تیم مورینیو در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد ولی جز دو گل در نیمه نخست، به گل های دیگری نرسید. در این مسابقه لوکاکو خیلی زود در دقیقه 5 روی پاس سانچز یونایتد را پیش انداخت، دقیقه 20 هم پاس در عمق لینگارد به سانچز رسید و ضربه بغل پای ستاره شیلیایی بازی را 2-0 کرد. ضمن اینکه در نیمه دوم دو بار هم دخیا ناجی دروازه تیمش شد. منچستریونایتد با این برد 68 امتیازی شد.

در دیگر بازی ها، لسترسیتی موفق شد با دو گل دقایق 83 و 90 ایبورا و واردی، 2-0 برایتون را شکست دهد. نیوکاسل یونایتد 1-0 هادرزفیلد را از پیش رو برداشت. پرز تک گل کلاغ ها را به ثمر رساند. بازی تیم های واتفورد و بورنموث با تساوی 2-2 پایان یافت. کیکو و پریرا برای میزبان گلزنی کردند و کینگ و دفوئه دو بار برای بورنموث گلزنی کردند.

برنلی با نتیجه 2-1 از سد وست برومویچ گذشت. بارنز و وود گل های برنلی را وارد دروازه حریف کردند، برای میزبان هم روندون گلزنی کرد.وستهم یونایتد نیز موفق شد با نتیجه سنگین 3-0 ساوتهمپتون را شکست دهد. ماریو و آرناتوویچ دو بار برای چکش ها گلزنی کردند.

1878