پیش بازی سویا و بارسلونا

پیش بازی سویا و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله 9 هفته تا پایان لالیگا، بارسا با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم(اتلتیکو) مسیر همواری به سمت قهرمانی یپش رو دارد.

بارسا امشب در دیداری دشوار باید به مصاف سویای رده ششمی برود. بازی در ورزشگاه سویا برگزار می شود؛ زمینی که بارسا همواره در آن برای پیروزی کار دشواری داشته است.

آبی اناری ها که در لالیگا تقریبا قهرمانی خود را قطعی شده می بینند، شاید تمرکز اصلی خود را به بازی چهارشنبه شب در برابر رم معطوف کرده اند و به همین دلیل احتمال اینکه مسی به دلیل مصدومیت جزئی و خطر بالقوه از دست دادن بازی رم نیمکت نشین باشد زیاد است. والورده نیز روز گذشته این موضوع را به صورت ضمنی تایید کرد.

غایب حتمی بارسا برای بازی امشب، سرخیو بوسکتس است که به دلیل مصدومیت قطعا نمی تواند در ترکیب آبی اناری ها قرار بگیرد.

 سویا هم که حال و هوایی بهاری دارد و در برخی بازی ها کوبنده است و در برخی دیگر حتی قابلیت پذیرش 5 گل از حریف مقابل را هم دارد، پابلو سارابیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. سویا با آمدن مونتلا حداقل در لیگ قهرمانان نمایشی تحسین بر انگیز داشته و پس از حذف یونایتد توانسته خود را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.اندولوسی ها در این مرحله روز سه شنبه باید به مصاف بایرن مونیخ بروند و آنها نیز همچون بارسا نیمی از حواس شان به لیگ قهرمانان خواهد بود.

بازی رفت دو تیم با برتری 2-1 بارسا تمام شد و این تیم اگر فردا هم شکست نخورد، در آستانه رسیدن به رکورد 38 بازی بی شکست سوسیداد در فصل 80-79 قرار خواهد گرفت. 5 بازی اخیر دو تیم در سانچس پیسخوان با گل همراه بوده و امشب نیز احتمالا یک بازی جذاب و پرگل دیگر را شاهد خواهیم بود.

ترکیب احتمالی دو تیم: