مورینیو: بابت جدایی زلاتان ناراحتم، لوک شاو شانس بازی دارد

مورینیو: بابت جدایی زلاتان ناراحتم، لوک شاو شانس بازی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره دیدار تیمش با سوانزی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد شنبه در حالی به مصاف سوانزی می رود که مورینیو در کنفرانس خبری خود پیش از این دیدار، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. او ضمن ابراز ناراحتی اش بابت جدایی زلاتان، از مصدومیت چند هفته ای رومرو خبر داد. همچنین سرمربی پرتغال اذعان داشت اگر لوک شاو شرایط بازی داشته باشد، شانس حضور در دیدار مقابل سوانزی را خواهد داشت. صحبت های مورینیو به این شرح است:

زلاتان

من همیشه از جدایی بازیکنان بزرگ یا به پایان رسیدن راه حرفه ای شان ناراحت می شوم. آخرین بازی فیگو را در اینتر به یاد می آورم، یکی از ناراحت کننده ترین لحظات کارنامه ورزشی ام بود. همیشه از بابت اینکه بازیکنان بزرگ به پایان خط می رسند، ناراحت می شوم. خداحافظی زلاتان هم همین طور است، او دیگر به فوتبال اروپا باز نمی گردد و فقدان این بازیکن بزرگ برای فوتبال اروپا واضح خواهد بود. اما در عین حال تصور می کنم دوران خوبی برای او در لس آنجلس خواهد بود. ضمن اینکه برای فوتبال آمریکا هم حضور زلاتان خوب خواهد بود، او می تواند چیزهای زیادی آموزش دهد، کارهای زیادی بکند و تماشاگران زیادی به خود جلب کند.

لوک شاو

اگر آماده بازی باشد، او همیشه یک گزینه برای تیم خواهد بود. در بازی با برایتون با وجود آمادگی یانگ، تصمیم گرفتم از شاو استفاده کنم. مشکلی در رابطه با وی نیست.

رومرو و مصدومین

رومرو مصدوم شده است، فکر می کنم برای چند هفته غایب خواهد بود. رومرو بدشانس بود زیرا ضربه شدیدی خورده و زمان می برد تا مشکلش رفع شود. اشلی یانگ در دیدار با ایتالیا دچار مصدومیت جزیی شد ولی فکر می کنیم شانس دارد تا ریکاوری کند و به بازی بعدی برسد. بلیند هم تمریناتش را شروع کرده و مشکلی ندارد، در مجموع اکثریت بازیکنان تیم آماده هستند.

1878