پورکیانی: استقلال خوزستان بهتر از این می‌شود/ می‌خواهیم فولاد را شکست دهیم

پورکیانی: استقلال خوزستان بهتر از این می‌شود/ می‌خواهیم فولاد را شکست دهیم

برخی از نفرات ما برای اولین‌بار با پرسپولیس بازی می‌کردند

پورکیانی: استقلال خوزستان بهتر از این می‌شود/ می‌خواهیم فولاد را شکست دهیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم بسیار خوب و جوانی داریم و مطمئن باشید در آینده بهتر می‌شویم و صحبت‌های بیشتری از این تیم می‌شنوید.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. تیم جوان و بسیار خوبی داریم و هر چه بگذرد بهتر می‌شویم. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار مقابل پرسپولیس و حتی در ورزشگاه غدیر به میدان می‌رفتند. این تیم پتانسیل جوانی، شادابی و طراوات دارد. این تیم شایستگی‌های زیادی دارد. کادرفنی و مدیریت باشگاه خیلی زحمت کشیدند.

وی در مورد عملکرد حسن بیت‌سعید، اظهار داشت: به شما قول می‌دهم او یکی از بازیکنان بزرگ خوزستان خواهد شد و در آینده نزدیک در خط حمله تیم ملی او را می‌بینید.

پورکیانی در مورد پاداش پیروزی مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: پاداشی که مثل همه بازی‌ها می‌دهیم به بازیکنان تعلق می‌گیرد تیم کوچکی نیستیم که بخواهیم پاداش ویژه در نظر بگیریم. ما یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستیم.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد دربی اهواز و اینکه آیا می‌توانند طلسم نبردن فولاد را بشکنند، گفت: به دنبال راه انداختن جنگ روانی نیستیم. به حریف احترام می‌گذاریم. فولاد از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار است ما برای راضی کردن دل هواداران به میدان می‌رویم طی 2 سال گذشته این تیم را نبردیم و در بازی پیش رو برای شکست فولاد خوزستان به میدان می‌رویم البته آنها تیم بزرگی هستند از کادرفنی و مدیریت با دانشی بهره می‌برند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه خودمان را طی می‌کنیم برای دو تیم همشهری هم آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم فوتبال خوزستان بتواند امسال عملکرد خوبی داشته باشد. از هواداران خوب خود که روز پنج‌شنبه به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. همچنین از مسئولان استانی، هیأت فوتبال و اعضای مدیریت گروه ملی صنعتی اهواز تشکر می‌کنم.