بولت: طرفدار مسی و آرژانتین هستم، برزیل بدون نیمار نمی‌تواند قهرمان جهان شود

بولت: طرفدار مسی و آرژانتین هستم، برزیل بدون نیمار نمی‌تواند قهرمان جهان شود

وبسایت رسمی برنامه نود - بولت درباره شانس های آرژانتین و برزیل در جام جهانی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یوسین بولت ستاره سابق دو و میدانی که اخیراً بار دیگر در تمرینات دورتموند شرکت کرده بود، مصاحبه ای با وبسایت گل انجام داده و در این مصاحبه از شانس های آرژانتین و برزیل در جام جهانی 2018 صحبت کرده است:

مطمئناً خیلی دوست دارم راهی روسیه شوم و چند بازی جام جهانی را ببینم، طرفدار آرژانتین هستم و بازی های این تیم را حتماً تماشا خواهم کرد. چهار تیم را بخت قهرمانی می دانم، آلمان قطعاً مدعی است، برزیل (البته اگر نیمار برگردد)، همین طور آرژانتین و فرانسه. از دست دادن نیمار برای تیم ملی برزیل ضربه سختی خواهد بود او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و اگر به جام جهانی نرسد و یا شرایط خوبی نداشته باشد فکر نمی کنم برزیل شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

او همچنین درباره تمرین با گوتسه هافبک دورتموند که زننده گل پیروزی بخش آلمان در فینال جام جهانی قبلی بود، چنین گفت:

او کسی بود که رویای آرژانتین را در جام جهانی قبل بر باد داد، چیزی که هرگز فراموشش نمی کنم. او اکنون شرایط خیلی خوبی ندارد ولی بعضی مواقع بازیکنان دچار افت فرم می شوند، اما او می داند که باید به چه فرمی بازگردد تا بتواند خودش را نشان دهد و فکر می کنم این کار را هم خواهد کرد. بنابراین تصور می کنم قطعاً تیم ملی آلمان او را به روسیه خواهد برد.

1878