ستاره مدنظر اتلتیکومادرید در فهرست جدید مراکش

ستاره مدنظر اتلتیکومادرید در فهرست جدید مراکش

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مراکش، نخستین و کلیدی ترین حریف ایران در جام جهانی 2018، در روزهای موسوم به فیفادی دو بازی دوستانه مقابل تیم های صربستان و ازبکستان انجام خواهد داد و در حال حاضر بازیکنان این تیم زیر نظر هروه رنارد در حال آماده سازی در ایتالیا هستند.

در شرایطی که اصلی ترین نفرات مراکش را لژیونرهای شاغل در اروپا تشکیل می دهند، در اردوی فعلی چند بازیکن شاغل در آفریقا و به خصوص لیگ مراکش هم حضور دارند که مهم ترین آنها ایوب الکعبی است. این مهاجم گلزن که در تیم برکان مراکش توپ می زند، در رقابت های جام ملت های آفریقا توانست عنوان آقای گلی را به دست آورد. او به دلیل اینکه یکی از ارکان اصلی قهرمانی مراکش در این تورنمنت بود، جایزه بهترین بازیکن جام ملت ها را نیز از آن خود کرد. 

پس از درخشش در جام ملت های آفریقا چند پیشنهاد مهم از سوی تیم های اروپایی برای الکعبی رسید که مطرح ترین آنها تیم اتلتیکومادرید اسپانیا بود. با روندی که این مهاجم در پیش گرفته حضور او در فصل آینده لیگ های اروپایی اصلا بعید نیست و حالا با دعوت شدن به تیم ملی اصلی مراکش و رقابت با سایر لژیونرهای این تیم، ایوب الکعبی یک گام دیگر به جلو برداشته و به رویای بازی در جام جهانی نزدیک شده است.