مورینیو: بازیکنانم ترسیده بودند و شخصیتی قوی را از خود بروز ندادند

مورینیو: بازیکنانم ترسیده بودند و شخصیتی قوی را از خود بروز ندادند

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره برد تیمش مقابل برایتون صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه تیم مورینیو موفق شد با دو گل برایتون را شکست دهد و راهی نیمه نهایی جام حذفی شود ولی مورینیو از عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقه راضی نیست، او اعتقاد دارد بازیکنان تیمش فاقد شجاعت، شخصیت و اعتماد به نفس لازم برای ارائه عملکرد در زمین بازی بودند، مورینیو چنین می گوید:

خوشحالم که دوباره به ومبلی می رویم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم، انتظار بیشتری داشتم، ما خیلی کار کرده بودیم و انتظار شخصیت و قدرت بیشتری از تیمم داشتم. فکر می کنم ماتیچ با فاصله بهترین بازیکن زمین بود. بازیکنی که بدون ترس با انگیزه و شخصیتی قوی در زمین کار کرد. بازیکنان باید یاد بگیرند تحت فشار چگونه بازی کنند. برخی بازیکنان تیم ترس داشتند، فکر می کنم این موضوع به کلاس کاری بازیکن و شخصیتش بستگی دارد. وقتی اوضاع خوب است و پیروز می شوید، همه می درخشند و با اعتماد به نفس بازی می کنند. اما وقتی اوضاع سخت می شود و بردی در کار نیست، آن وقت است که همه خوب بازی نمی کنند و یا اعتماد به نفس لازم را ندارند.

مک تومینی بدترین بازی اش را از زمان ورود به ترکیب اصلی انجام داد، ولی من در پایان بازی در رختکن برخوردی مثبت با او داشتم، مک تومینی بد بازی کرد ولی اصول کارش را خوب انجام داد، احساساتش را کنترل کرد و از بازی کردن ترس نداشت. در نیمه اول والنسیا و شاو عملکرد خوبی نداشتند، می خواستم هر دو را تعویض کنم ولی ان وقت فقط یک تعویض داشتم، برای ارائه فوتبال درگیرانه و هجومی مان به دنبال تعویض بودم و تصمیم گرفتم شاو را بیرون بکشم، از عملکرد او راضی نبودم.

1878