چیلاورت: بالاک بوی بزغاله می‌داد!

چیلاورت: بالاک بوی بزغاله می‌داد!

وبسایت رسمی برنامه نود - خوزه لوئیز چیلاورت یکی از سرشناس ترین دروازه بان های تاریخ فوتبال سالها درون دروازه تیم ملی پاراگوئه ایستاد و در جام جهانی کره و ژآپن نیز حضور داشت.

به گزارش وبسایت نود، چیلاورت خاطره عجیبی از مسابقات جام جهانی 2002 و تقابل با تیم ملی آلمان و میشائیل بالاک نقل کرد. وی اظهار داشت:" بالاک بوی وحشتناکی می داد. استروی مامور مهار بالاک بود اما نمی توانست به او نزدیک شود. انگار بوی بزغاله بود. بوی وحشتناکی بود. بهتر بود که قبل از ورود به زمین از اسپری خوشبوکننده بدن استفاده می کرد. نمی دانم شاید استراتژی اش این بود که با این روش جلوی نزدیک شدن بقیه به خودش را بگیرد."

چیلاورت در مورد رابطه اش با چزاره مالدینی سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی پاراگوئه هم صحبت کرد:"رابطه زیاد خوبی نداشتیم. او یک اسطوره فوتبال بود. چه می توانم در موردش بگویم؟ اما شناختی از بازیکنانش نداشت و همین قضیه کار را مشکل کرد."

وی در مورد رفتار جنجالی خود در مقابل روبرتو کارلوس و پرتاب آب دهان به سمت وی توضیح داد:"روبرتو کارلوس من را تحریک کرد. در ان بازی داور آلمانی به ما دستبرد زده بود. روبرتو کارلوس در ان بازی بدون ان که گل بزند به همه لگد می زد. در پایان بازی به من نزدیک شد و گفت :" سرخپوست، دیدی که با نتیجه دو بر صفر شما را شکست دادیم. " و من عصبانی شدم و به سمتش آب دهان پرت کردم."

1140