گزارش تمرین پرسپولیس (عکس)

گزارش تمرین پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاروان پرسپولیس صبح امروز تهران را به مقصد دبی ترک کردند و بعد از اسکان در هتل ایرانیان و صرف ناهار از ساعت 18 تمرین خود را در محوطه چمن این مجموعه دنبال کردند. 


بازیکنان با حضور در محوطه زمین تا شروع آن فرصت یافتند تا به شوخی و کری خوانی با یکدیگر بپردازند و در گروه‌های چند نفره به تمرین پرداختند.شجاع خلیل زاده که همیشه مدعی آشنایی با فنون کشتی با توجه به اصالت مازنی بودنش را دارد، در گوشه‌ای از زمین با ایگور پانادیچ به کشتی پرداخت که توسط مربی دروازه‌بانان سرخپوشان ضربه شد!


در ادامه با حضور برانکو ایوانکوویچ و سوت آغاز تمرین آنها در میانه میدان جمع شدند و صحبت‌های سرمربی تیم حول محور تمرین را گوش فرا دادند.


گادوین منشا و محمد انصاری دیرتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمدند که با انتقاد برانکو مواجه شدند و سرمربی سرخپوشان از آنها خواست به زمانبندی توجه داشته باشند و به موقع در آن حضور یابند.


گرم کردن اولین مرحله از تمرین بود که زیر نظر مارکو، زلاتکو ایوانکوویچ و برانکو در سه گروه برگزار شد.


در مرحله بعدی پاس‌های کوتاه و ضربه به دروازه مرحله بعدی تمرین بود که با تشویق هواداران اندک حاضر در مجموعه همراه بود.


افشین پیروانی در جریان این تمرین با لقب افشین امپراطور مورد تشویق قرار گرفت. این لقب پیش از این برای افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس مورد استفاده قرار می‌گرفت.


در جریان تمرین نیز افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و آنها را نسبت به اهمیت پیروزی در آخرین بازی سال آگاه کرد و بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را برای انجام بازی مقابل الوصل دنبال کردند.

گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه - باشگاه ایرانیان دبی