واکنش جالب مورینیو به دشمنی منچستر - لیورپول

واکنش جالب مورینیو به دشمنی منچستر - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، برای افزایش شانس های نایب قهرمانی، یونایتد به برتری خانگی در دیدار فردا برابر لیورپول نیاز مبرمی دارد.

دیدار با لیورپول: "هدف من قطعا در این دیدار پیروز شدن است، زیرا دیدار بزرگی است و ما حریف قدرتمندی پیش رو داریم. لیورپول تیم پشت سر ما در لیگ برتر بوده و به تازگی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان نیز راه یافته است، پس قطعا مسابقه با آنها دیدار مهمی است.

ما اکنون سه بازی داریم، جدال با لیورپول، سویا و برایتون. اگر از من بپرسید که مهمترین انتخاب را کنم، نمی توانم چنین کاری انجام دهم. در حال حاضر مهم ترین بازی برای من مسابقه با لیورپول است؛ اما 2 بازی بعدی حذفی هستند و شکست در آنها به منزله عدم صعود به نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود."

رقابت یونایتد با لیورپول: "در ذهن من، بازی ها مانند یکدیگر هستند و من به این فرهنگ که یک رقیب یا یک مسابقه خاص است اعتقادی ندارم. من هرگز به آث میلان به عنوان بزرگترین رقیب نگاه نمی کردم و من هیچوقت اتلتیکو مادرید را به چشم دشمن نمی دیدم. این اتفاق در مورد آرسنال یا تاتنهام هم اینگونه است و این مسابقات فقط برای من یک بازی بزرگ محسوب می شود.

لیورپول و منچستر 2 باشگاه با تاریخچه ای غنی نه در جزیره، بلکه در جهان هستند. این یک مسابقه بزرگ است، زیرا ما در مورد دو باشگاه قدرتمند صحبت می کنیم."