شریعتی در انتظار تایید بازیکن سابق بارسا

شریعتی در انتظار تایید بازیکن سابق بارسا

به گزارش "ورزش سه"، طاها شریعتی، مدافع سایپا که در جام جهانی نوجوانان عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی ایران داشت و در پایان جزو تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت، در صورت جلب رضایت سرمربی جوانان آیندهوون با این باشگاه هلندی قرارداد خواهد بست.

شریعتی ۱۸ ساله با توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی و راست خط دفاعی و همچنین هافبک دفاعی و سابقه حضور در تیم‌های پایه استقلال، امسال در بازی‌های لیگ برتر برای سایپا به میدان رفت و حالا با رضایت علی دایی و باشگاهش راهی هلند شده تا در صورت قبولی در تست‌های آیندهوون به این تیم برود.

طاها شریعتی که مورد توجه تیم جوانان آیندهوون قرار گرفته روز سه‌شنبه هفته اخیر در دیدار دوستانه جوانان این تیم که هدایت آن را مارک فان بومل، بازیکن سابق بارسلونا در اختیار دارد، از ابتدای مسابقه مقابل فورتونا سیتارد به میدان رفت تا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

تیم جوانان آیندهوون هلند در حال حاضر و با تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکس، رتبه دوم جدول لیگ اردیویسه زیر ۱۹ سال را با ۱۴ امتیاز طی ۶ هفته به خود اختصاص داده و اکنون در نظر دارد با تست بازیکنان مد نظرش آنها را جذب کند که طاها شریعتی یکی از آنها است.

بازی بعدی جوانان آیندهوون در لیگ اردیویسه زیر ۱۹ سال ساعت ۱۴:۳۰ بیست و ششم اسفندماه در هفته هفتم و پایانی دور رفت مقابل دن هاگ خواهد بود که شریعتی در صورت جلب رضایت مارک فان بومل می‌تواند و عقد قرارداد با باشگاه هلندی، می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

یونس دلفی، دیگر بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی هم دیگر بازیکن مد نظر باشگاه آیندهوون است ولی او بخاطر حضور در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل خونه به خونه بابل به ایران بازگشته و احتمالا بعد از این مسابقه و در صورت رضایت باشگاه خوزستانی، مجددا راهی هلند خواهد شد.