مانه: لیورپول می‌تواند هر تیمی را در دنیا شکست دهد

مانه: لیورپول می‌تواند هر تیمی را در دنیا شکست دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - به گفته سادیو مانه، لیورپول بعد از رسیدن به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان، با اعتماد به نفس پای به اولدترافورد خواهد گذاشت.

به گزارش وب سایت نود، قرمزها در این فصل هوادارانشان را به وجد آورده اند و سادیو مانه در کنار محمد صلاح و روبرتو فرمینو، مثلثی غیرقابل مهار ساخته اند‌.

حتی رفتن فیلیپه کوتینیو در ژانویه خللی در کار شاگردان کلوپ ایجاد نکرده و آن ها به پیشروی خود در لیگ قهرمانان ادامه داده و البته در رقابت برای کسب سکوی نایب قهرمانی در لیگ برتر هستند‌.

لیورپول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با ۵ گل پورتو را در هم کوبید و در بازی برگشت، دیشب در آنفیلد با این تیم به تساوی بدون گل رسید؛ نتیجه ای که البته با توجه به نتیجه دیدار رفت قابل پیش بینی بود.

حالا تمرکز لیورپولی ها معطوف به دیدار شنبه مقابل منچستر یونایتد شده است. دیداری که برای کسب جایگاه دوم لیگ برتر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سادیو مانه به نقل از اسکای اسپورتس می‌گوید:

بازی آسانی نخواهد بود اما من همیشه گفته ام که لیورپول می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. باید صادقانه بگویم که آن ها (یونایتد) یکی از بزرگترین تیم های انگلستان و جهان هستند. اما ما هم چیزی کمتر از آن ها نداریم. این آرزوی هر بازیکنی است که در چنین دیدارهایی به میدان رود؛ مسابقاتی که همگان از چند روز قبل تر انتظارش را می‌کشند.

لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول نیز در این باره می‌گوید:

این یک بازی بزرگ برای ما، باشگاه و هواداران است. البته که یونایتد بازیکنان خوبی دارد و ما هم به آن ها احترام می‌گذاریم اما از کسی نمی‌ترسیم. با نگاهی به خود و قابلیت هایمان، متوجه می‌شویم که توانایی پیروزی بر آن ها را داریم. ما می‌خواهیم مستقیما به لیگ قهرمانان برویم و تمام کردن لیگ در مکان دوم یک اتفاق ایده آل خواهد بود.