یوسف العربی: آقای گلی آسیا برایم مهم نیست

یوسف العربی: آقای گلی آسیا برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوسف العربی مهاجم توانمند و فرانسوی - مراکشی است که در تیم ملی مراکش بازی می کند. او در تیم های مختلف رده های سنی فرانسه نیز به میدان رفته و در بازی مقابل لوکوموتیو نیز 2 گل به ثمر رساند. او در مصاحبه ای نکاتی را بیان کرده است:

یوسف العربی در خصوص بازی مقابل لوکوموتیو گفت: خدا را شکر می کنیم که موفق به پیروزی شدیم و قدم خیلی خوبی برای صعود برداشتیم و این هدف ما از شروع بازی ها بود. در نیمه دوم، بازی کمی سخت شد پس از 2 گل حریف اما ما توانستیم بازی را حفظ کنیم و با 3 گل نیمه اول پیروز شویم و سه امتیاز را به دست آوریم.

وی افزود: به معنای واقعی کلمه نگران نشدیم؛ چراکه به تیممان اعتماد کامل داریم و بازیکنان با اصرار به پیروزی که داشتند، موفق به پیروزی شدند. ما در خانه به شدت علاقه مند به کسب برد بودیم.

او درباره دلیل افت تیمش در نیمه دوم گفت: هیچ رازی وجود ندارد و افت در زمان های مختلف بازی طبیعی است. اگر دقت کنید ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی خوب تلاش کردیم. خستگی از بازی قبل و تلاش زیاد در نیمه اول، سبب خستگی ما در نیمه دوم شد؛ اما در نهایت پیروزی بزرگ را کسب کردیم.

العربی درباره دور رفت لیگ قهرمانان گفت: بسیار سخت خواهد بود. بسیار سخت تر از مرحله گروهی و تیم ها برای صعود خواهند آمد؛ اما ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم به هدفمان که صعود به دور دوم است برسیم.

او درباره آقای گلی اش نیز نکاتی را مطرح کرد: من به این ها توجه نمی کنم. مهم است که در خدمت تیم باشم و به تیم کمک کنم. فرقی ندارد من گل بزنم یا بقیه هم بازیان.

مهاجم تیم ملی مراکش در پاسخ به این سوال که آیا لیگ به نفع شما تمام شده یا نه هم گفت:

لیگ هنوز تمام نشده. 3 بازی باقی مانده که ما حداقل از این ها باید 6 امتیاز کسب کنیم تا به جام قهرمانی برسیم. این حرف درست و معقولی نیست که بگوییم جام برای ماست؛ چون هنوز بازی ها تمام نشده و توپ در زمین است؛ اما ما بازیکنانی را داریم که با حفظ تمرکز، تجاربشان را نشان دهند و پیروز شوند.