امیدواری رئال به تکرار خاطره خوش سن پائولو

امیدواری رئال به تکرار خاطره خوش سن پائولو

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ناپولی برخورد کرد. در بازی رفت که در برنابئو برگزار شد، رئال خیلی زود و در دقیقه 7 از حریف عقب افتاد؛ ولی سپس بنزما، کروس و کاسیمیرو ورق را برگردانند و رئال با برتری 3-1 و توپ پر به بازی برگشت رسید.

در بازی برگشت در سن پائولو، رئال بازهم ابتدا از حریف ایتالیایی گل خورد؛ ولی با درخشش راموس توانست جبران کرده و در مجموع با پیروزی 6-2 راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

امسال هم رئال در یک هشتم نهایی ابتدا میزبان شد و در بازی رفت توانست با نتیجه 3-1 بر پی اس جی غلبه کند. کهکشانی ها مثل پارسال ابتدا عقب افتادند؛ ولی سپس در ادامه به سه گل دست یافتند.

آنها امشب در پاریس باید از پشتوانه خوب برتری 3-1 بازی رفت خود دفاع کنند و امیدوارند که خاطره خوب ناپولی تکرار شود؛ هرچند که پی اس جی حریفی به مراتب قدر تر از تیم ایتالیایی است.

در 79 درصد مواقع، رئال پس از برتری 3-1 خانگی بازی رفت، توانسته راهی دور بعد شود؛ ولی به یاد داشته باشیم که در اوایل دهه 90 میلادی، کهکشانی ها پس از برتری 3-1 بازی رفت برابر پی اس جی، در بازی برگشت 4-1 شکست خورده و حذف شدند.