تساوی بدون گل الجزیره امارات و تراکتور سازی/ امیدهای صعود تراکتورسازی کمرنگ شد

تساوی بدون گل الجزیره امارات و تراکتور سازی/ امیدهای صعود تراکتورسازی کمرنگ شد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های الجزیره امارات و تراکتور سازی به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتورسازی و الجزیره ساعت در گروه A لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی به میدان رفته بودند که این دیدار بدون گل به پایان رسید. 

کیم دانگ جین از کشور کره‌جنوبی قضاوت این بازی را بر عهده داشت. وی در این دیدار محمد جمال (دقیقه 21)، احمد الهاشمی ( دقیقه75)، خلفان مبارک(دقیقه 85) از الجزیره و مهدی کیانی ( دقیقه 36)، ارسلان مطهری(دقیقه 51)، عارف آغاسی(دقیقه86) از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. 

ترکیب الجزیره امارات:  علی خصیف، خلیفه الحمادی، محمد العطاس، مسلم فایز، سالم راشد، سالم علی (از دقیقه 65 -خلفان مبارک)، یعقوب الحوسنی ( از دقیقه 70 - سالم العدی)، محمد جمال، احمد العطاس، رومارینیو و علی مبخوت

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده ، عارف آغاسی، رضا شربتی (از دقیقه 53 - محمد مسلمی‌پور)، علی طاهران (از دقیقه 75 - محمد ابراهیمی) ، مهدی مهدی پور،  مهدی کیانی،دانیال اسماعیلی فر ، احسان پهلوان (از دقیقه 90 - سلیمان کرپیچ)و ارسلان مطهری 

دقایق حساس:

مهاجم تیم تراکتور سازی در دقیقه 11 این دیدار با ارسال بازیکنان تیمش صاحب موقعیت حساس شد که دروازه بان تیم میزبان با خروج از دروازه، مانع گلزنی بازیکن تراکتور سازی با ضربه سر شد.

احسان پهلوان در دقیقه 19 این دیدار با پاس در عمق دانیال اسماعیلی فرد از پشت مدافعان الجزیره، صاحب توپ شد که در ادامه این بازیکن نتوانست در موقعیت تک به تک با دروازه بان الجزیره گلزنی کند.

علی مبحوط در دقیقه 28 این دیدار با اشتباه فردی بازیکنان تراکتور سازی در موقعیت تک به تک با دروازه بان تراکتور سازی قرار گرفته و مدافعان تیم میهمان توانستند توپ را به اوت بفرستند.

احسان پهلوان در دقیقه 35 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه به سمت دروازه تیم میزبان نفوذ کرد که مدافعان الجزیره در صحنه حساسی توپ را به کرنر ارسال کردند.

مهدی مهدی پور دقیقه 43 این دیدار از راه دور توپ را به سمت دروازه الجزیره ارسال کرد که علی سیف توانست توپ را به آغوش بگیرد.

احسان پهلوان در دقیقه 1+45 این دیدار با پاس خوب مهدی کیانی در موقعیت تک به تک با علی سخیف قرار گرفت ولی دروازه بان الجزیره توانست ضربه پای چپ بازیکن تراکتور سازی را به کرنر بفرست.   

 احسان پهلوان در دقیقه 47 این دیدار با نفوذ از سمت چپ زمین مسابقه با دروازه بان الجزیره در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست برای نماینده ایران گلزنی کند.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 49 این دیدار از پشت محوطه جریمه الجزیره شوت سنگینی  زد که علی خسیف توانست توپ را مهار کند.

بازیکنان الجزیره در دقیقه 51 این دیدار از طریق کرنر صاجب موقعیت حساس شده بودند که عارف آغاسی موفق شود توپ را در دهانه دروازه به کرنر ارسال کند.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 59 این دیدار با نفوذ از سمت راست زمین مسابقه به سمت دروازه الجزیره شوت زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم میزبان به اوت رفت.

یعقوب الحوسنی در دقیقه 61 با دریبل بازیکن تراکتور سازی توناست در موفقیت تک به تک با جوردی آلمیدا قرار بگیرد که دروازه بان تراکتور سازی توانست ضربه زمینی وی را دفع کند.

شوت احمد الهماشمی در دقیقه 65 از فاصله دو با اختلاف کمی نسبت دروازه تیم میهمان از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازیکن الجزیره در دقیقه 2+90 قصد گلزنی از راه دور را داشت که شوت این بازیکن را دروازه بان تراکتور سازی دفع کرد. 

20441