عملکرد تیم های ایرانی برابر نمایندگان امارات در لیگ قهرمانان آسیا

عملکرد تیم های ایرانی برابر نمایندگان امارات در لیگ قهرمانان آسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هر چهار نماینده فوتبال ایران به مصاف نمایندگان کشور امارات می روند.

به گزارش وب سایت نود، تیم های ایرانی در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر چهار تیم از امارات یعنی الوصل، الوحده، العین و الجزیره می روند. تیم های ایرانی در حالی به مصاف اماراتی ها می روند که پیش از این 77 دیدار بین نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا انجام شده است. در دیدارهای برگزاری شده بین تیم های ایرانی و اماراتی، سهم تیم های ایرانی 31 برد بوده و اماراتی ها هم در 23 بازی به برتری رسیده اند؛ 23 بازی هم با نتیجه مساوی پایان یافته است.

بهترین برد تیم های اماراتی برابر نمایندگان ایران در فصل گذشته رقم خورد که طی آن تیم العین در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد در دیدار برگشت استقلال تهران را با نتیجه 6 بر یک شکست دهد.

بهترین پیروزی تیم های ایرانی هم در فصل 2012 توسط تیم پرسپولیس به دست آمد؛ سرخپوشان در مرحله گروهی بازیها برابر تیم الشباب به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کنند.

تیم های ایرانی که تا کنون در برابر اماراتی ها در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده اند، عبارتند از استقلال تهران، پاس تهران، سپاهان اصفهان، صبا باطری، سایپا، مس کرمان، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، نفت تهران و استقلال خوزستان.

در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا، تیم های اماراتی که برابر ایرانی ها بازی کرده اند، عبارتند از العین، الوحده، الوصل، الجزیره، الشباب، الاهلی، الامارات، النصر.


2081